Jump to content

VOO Radio 3, Top 40 25-05-1990

dave76

Recommended Posts

• 1 year later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Op 16-5-2021 om 12:14 zei Raytje:

Heeft iemand de top 40 ook van 18 mei, 1990 een week ervoor uitgezonden

Het was die dag 30 jaar Veronica op Radio, met in de ochtend en begin in de middag een speciale uitzending met Bart van Leeuwen. Aantal uur heb ik daarvan wel (denk via hier bemachtigd...) Maar geen top 40 van die dag.

Ik vermoed dat de Top 40 naar de avond werd verschoven. Dat gebeurde in die tijd ook als overdag de Top 100 Allertijden werd uitgezonden. De Top 40 was dan 's-avonds tussen 19:00 en 22:00 uur te horen.

1 uur geleden zei Gino D:

Het was die dag 30 jaar Veronica op Radio, met in de ochtend en begin in de middag een speciale uitzending met Bart van Leeuwen. Aantal uur heb ik daarvan wel (denk via hier bemachtigd...) Maar geen top 40 van die dag.

30 jaar veronica was op 18 april 1990.... niet op 18 mei :)

6 minuten geleden zei maartenfransen:

30 jaar veronica was op 18 april 1990.... niet op 18 mei :)

Uiteraard... bestandsnaam heeft zelf 04 erin zitten..... lompe ik !

3 uur geleden zei Gino D:

Dat zou kunnen, ik weet nog in de middag uitzending dat ze live naar Kuip gingen omdat de stones daar speelden.

Weet niet meer of dat tijdens de top 40 was

• Ondersteun Radiotrefpunt!

Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

• Recently Browsing

• No registered users viewing this page.
  • Member Statistics

• Total Members
      5,317
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    Martin Vinther Rasmussen
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.