Spring naar bijdragen

1992-11-21 - VOO - R3 - Top 40 met Gijs Staverman


pvanklei

Aanbevolen berichten

Ooh wow. Dat is geweldig Peer. Nee, deze had ik inderdaad nog niet. De eerste met Gijs die ik had is van 19 december 1992.

Ik ben heel dankbaar voor jouw geweldige bijdrage. Je mag als je wilt hem ook delen in mijn Top 40 club want daar hoort 'ie ook zeer zeker thuis!

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei dave76:

Ooh wow. Dat is geweldig Peer. Nee, deze had ik inderdaad nog niet. De eerste met Gijs die ik had is van 19 december 1992.

Ik ben heel dankbaar voor jouw geweldige bijdrage. Je mag als je wilt hem ook delen in mijn Top 40 club want daar hoort 'ie ook zeer zeker thuis!

Geen idee hoe dat gaat

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bovenin deze site zie je een aantal tabbladen. Eentje daarvan is Clubs. Als je daarop klikt zie je onder andere een Top 40 club.

Daarbij staat dan dat je clublid kan worden. Daar klik je op en vervolgens ben je lid. 

Je kunt daar Top 40 uitzendingen kwijt en ook zul je oude Top 40 uitzendingen die en andere leden regelmatig delen.

Ik hoop dat je eruit komt en kunnen we je als nieuw lid verwelkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.