Spring naar bijdragen

Reclame voor CV


Juul

Aanbevolen berichten

21 uur geleden zei Juul:

Ik ben nog steeds af en toe reclames uit master tapes aan het halen. En zo kwam ik deze tegen van een "gas installateur" uit Leeuwarden. in een programma uit 1966 !!! Faber. Zitten  nu in Heerenveen. als het het zefde bedrjif is. Ik denk het wel. 

 

Please login or register to see this link.

 

Tegenwoordig is zo'n reclame "not done".

 

Please login or register to see this link.

prachtig juul

was er toen destijds ook een reclame van batavus uit heerenveen denk in 1969 en ook herriner ik mij een reclame van circus toni boltini meen 1968 1969

bewerkt door fockokrone
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-6-2019 om 20:41 zei Juul:

Ik ben nog steeds af en toe reclames uit master tapes aan het halen. En zo kwam ik deze tegen van een "gas installateur" uit Leeuwarden. in een programma uit 1966 !!! Faber. Zitten  nu in Heerenveen. als het het zefde bedrjif is. Ik denk het wel. 

 

Please login or register to see this link.

 

Tegenwoordig is zo'n reclame "not done".

 

Please login or register to see this link.

Tegenwoordig hoor je nog steeds reclamespots voor cv ketels. Dat zal ook nog wel een tijdje zo blijven denk ik. Zover ik het kan overzien, worden er nu steeds meer nieuwbouwwoningen gasvrij opgeleverd. Of dat gedoe met aardwarmte allemaal goed  bevalt is nog maar de vraag. Dat wordt een hoge elektra rekening. Om alle bestaande en vooral oude woningen geschikt te maken voor alternatieve verwarming, dat gaat nog wel wat jaartjes duren denk ik zo. Wil je een aardwarmte-installatie, dan moet je eerst je hele huis verbouwen. Dat kost een vermogen. Dus ik denk dat we die reclamespotjes en folders over cv ketels nog vaak zullen horen en zien want  wanneer je keteltje het begeeft, dan raak je toch aan een nieuwe. (Bijlage Juni 1966)

Faber centrale gasverwarming 1966.jpeg

bewerkt door cdb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.