Spring naar bijdragen

Veronica 1972-11-00 Artikel uit fanblad The Cats C(l)atspraat Nov. 1972


cdb

Aanbevolen berichten

54 minuten geleden zei Juul:

Hé Cor,  "zijn het je ogen........" zong Koos Alberts eens.

 

Wel een beetje klein. Kun je het niet als pdf uploaden?

 

 

Juul

 

Met de loep van m'n enige weken geleden overleden schoonmoeder (1922) kan ïk het artikel goed lezen...

bewerkt door thijs5326
Typefoutje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor deze goed bedoelde suggesties. Niet iedereen heeft dezelfde ogen vrienden, na 38 jaar diabetes en schildklier ( ziekte van Graves)  problemen............Hopelijk blijft het jullie bespaard.

 

Ik wacht even op antwoord van Cor.

bewerkt door Juul
  • Bedankt 1
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Juul:

Dank voor deze goed bedoelde suggesties. Niet iedereen heeft dezelfde ogen vrienden, na 38 jaar diabetes en schildklier ( ziekte van Graves)  problemen............Hopelijk blijft het jullie bespaard.

 

Ik wacht even op antwoord van Cor.

Maar Juul jij ook al: hier ook diabetes, dupruiten en hemoglobine tekort - ik hoop dat dat weer jou verder bespaard blijft en er geen verdere complicaties bijkomen - heb een paar weken geleden ook 2 tia's gehad, maar ja - we blijven maar gaan voor de radio en muziek. Veel sterkte en suc6 ook.

 

Groetje,

Martin

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Robin Westhof:

 

Kun je op jouw computer niet het zoomniveau wijzigen?

 

Ik klik 2 x op het artikel en wijzig dan (even) het zoomniveau van 100% naar 175% en het is (dan) prima te lezen.

 

 

 

 

 

 

 

Nee gaat niet in mijn browser (Waterfox).  Maar met veel pijn en moeite iets leesbaars gezien.

En.............m'n naam staat weer verkeerd en de naam van de toenmalige echtegote klopt ook niet.

 

Grappig, jornalist Ton van bemmel kwam ik later veel tegen bij de TROS, hij schreef in TROS-Kompas. Dat ging WEL goed.

 

Maar goed, ik wacht wel effe op een pdfje van Cor. Kan ik het effe aan Lex sturen.

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Juul:

Hé Cor,  "zijn het je ogen........" zong Koos Alberts eens.

 

Wel een beetje klein. Kun je het niet als pdf uploaden?

 

 

Juul

Bij mij was het wel leesbaar, maar je hebt gelijk. Waarom moeilijk doen als het eenvoudiger kan zonder gekke hulpmiddelen, oogvitamines en wat al niet meer. Hier nogmaals in pdf. Groeten, Cor. P.S hier nog een leuk artikel betreffende Lodewijk Den Hengst . Lex Harding 1967-02-18 Lodewijk (Lodewijck) Den Hengst, manager van The None-such, naar Radio Dolfijn (Leidse Courant)

Veronica 1972-11-00 Artikel uit fanblad The Cats C(l)atspraat Nov. 1972 (Ton van Bemmel en Willem Kruiswijk Boskoopse Courant) gepl 20-06-2019.pdf

Lex Harding 1967-02-18 Lodewijk (Lodewijck) Den Hengst, manager van The None-such, naar Radio Dolfijn (Leidse Courant).pdf

Lex Harding 1967-02-18 Lodewijk (Lodewijck) Den Hengst, manager van The None-such, naar Radio Dolfijn (Leidse Courant).png

bewerkt door cdb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Juul:

Hé cor. Veel dank hoor. Ja, drummer Pieter van Bodegraven ontmoet ik nog wel eens, want ook hij is nog steeds bevriend met Lodewijk.

Z'n managerschap komt ook aan bod in het boek over Lex.

Graag gedaan Juul. Denk dat ik toch maar eens de boekenwinkel ga opzoeken. Groeten, Cor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.