Spring naar bijdragen

VOO-1976 - 1983 - 1985


martinja

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Rrrricky:

 

Hier nogmaals de Flop100 zoals geupload. Met veel Kink materiaal, vermoed ik zo.

 

Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.
 

Ik kom in mijn opgebouwde archief ook nog het compleet eerste uur tegen.

Please login or register to see this link.
 

En ook nog de stemband in herhaling.
Please login or register to see this link.


Alle credits gaan natuurlijk naar @martinja voor al dit moois. Veel plezier ermee.
 

DANK!

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 27-8-2022 om 16:33 zei Tim Op het Broek:

Ai wat zonde...alle files (nu a?) weg :( 

Hier stond tekst. Nu niet meer.

 

Ter verduidelijking: ik was een beetje salty over wat salty gebruikers, die in een topic elders salty liepen aan te kondigen niks meer te delen. Daarna dacht ik, dat soort salty types moet je gewoon géén aandacht geven, want daar wordt je zelf bitter (en meer nog, salty) van.

 

En ter nog meer verduidelijking (want verbazend genoeg kreeg ik hier toch wat vragen over): ik heb het hier absoluut niet over martinja. Als er iemand topwerk geleverd heeft in de afgelopen jaren is hij het wel.

bewerkt door Samba-boy
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
  • Treurig 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-8-2022 om 17:24 zei Jaap De Vries:

Tim 

wat zocht je en wat wil je downloaden heb het meest hier staan

@Jaap De VriesHoi Jaap, weet jij waarom al die files op Pixeldrain zo snel weer verdwenen zijn? Is er geen ander forum waarop je bestanden veel langer kunt laten staan? Ik zag in het forum nog een aantal posts van uitzendingen van de Top 40 uit 1987 en 1988, maar de link naar Pixeldrain werkt dan helaas niet meer :( 

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei mankenelis:

@Jaap De VriesHoi Jaap, weet jij waarom al die files op Pixeldrain zo snel weer verdwenen zijn? Is er geen ander forum waarop je bestanden veel langer kunt laten staan? Ik zag in het forum nog een aantal posts van uitzendingen van de Top 40 uit 1987 en 1988, maar de link naar Pixeldrain werkt dan helaas niet meer :( 

Ja dat begrijp ik hier ook niet op het andere forum blijven ze heel lang staan en werken de links ook .

Heb veel dus laat maar weten wat je zoekt !

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jaap De Vries:

Ja dat begrijp ik hier ook niet op het andere forum blijven ze heel lang staan en werken de links ook .

Heb veel dus laat maar weten wat je zoekt !

Als het om de opnamen gaat, die ik online heb gezet, dan is het voor mij geen enkel probleem om die opnieuw te uploaden. Heb een groot abo bij Pixeldrain en glasvezel, dus het gaat snel genoeg, heel snel. Het is een kwestie van opzoeken.  Later upload ik wel weer, maar wil eerst dat het hier wat rustiger wordt en juist het omgekeerde vindt plaats, althans hier thuis.

 

Groetje,

 

1 uur geleden zei Samba-boy:

Pixeldrain heeft een tijdslimiet voor uploads. Mediafire heeft dat niet, dat is volgens mij het verschil.

 

Kortgezegd: We are late to the party. Als je aan de normale leuke uploaders nog eens een verzoekje vraagt omdat je iets specifieks zoekt willen ze je vast nog wel helpen. ^^

Goed gezien, ik kan nog wel wat, maar minder dan voorheen.

 

Groetje,

Martin

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Jaap De Vries:

Ja dat begrijp ik hier ook niet op het andere forum blijven ze heel lang staan en werken de links ook .

Heb veel dus laat maar weten wat je zoekt !

@Jaap De VriesZoek eigenlijk zoveel mogelijk reguliere uitzendingen van de Top 40 van 1986, 1987, 1988 en 1989. Met uitzondering van de jaarlijsten. Dus als je daar e.e.a. van hebt? Die van 05-09-1986, 01-01-1988, 25-03-1988 en 31-03-1989 heb ik al :)  

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-9-2022 om 09:38 zei Samba-boy:

Pixeldrain heeft een tijdslimiet voor uploads. Mediafire heeft dat niet, dat is volgens mij het verschil.

 

Kortgezegd: We are late to the party. Als je aan de normale leuke uploaders nog eens een verzoekje vraagt omdat je iets specifieks zoekt willen ze je vast nog wel helpen. ^^

Pixeldrain blijft normaal 30 dagen staan na de laatste download. Als er dus af en toe iemand een opname download blijft dit maanden staan. Echter, Martin ja heeft een ander systeem, bij hem verdwijnen de opnames na een week.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Ben:

Zolang de account eigenaar braaf elke maand de contributie betaald...

Aha. Ook daar dus. Ik was er even abuis mee, omdat ik er bij de 60s Steenen-uploads eerder niks van merkte. Misschien omdat dat totaal alsnog een verwaarloosbaar kleine hoeveelheid data is, dat die nog onder een gratis account valt ^^

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.