Jump to content

VOO-1976 - 1983 - 1985

Recommended Posts

Martin,

Met die opmerking van mij alweer een paar weken geleden over waar je iets plaats doet voor de rest niets af aan het goede werk wat je hier al jaren verricht.

En vrijwel altijd gaat dat goed. Zie nu jouw bijdrages van de laatste tijd van Radio 558 en de VRO. Daar bestaat geen misverstand over.

En ja, ik weet dat je gezondheid jou al jaren parten speelt. Voor alleen het hebben van diabetes ben je al voor het leven getekend. Laat staan als daar nog aanvullende ziektes overheen komen. Ik heb bewondering hoe je daar mee om gaat.

Laten we hopen dat het niet verder achteruit gaat en dat het enigszins zal stabiliseren de komende tijd.

En natuurlijk dank voor jouw vrijwel dagelijkse bijdrages.

Gerard

• reaction_title_1 2
  • reaction_title_2 2

10 uur geleden zei Gerard van den Ende:

Martin,

Hey hoi Gerard,

Met die opmerking van mij alweer een paar weken geleden over waar je iets plaats doet voor de rest niets af aan het goede werk wat je hier al jaren verricht. Da weet ik, don't worry.

En vrijwel altijd gaat dat goed. Zie nu jouw bijdrages van de laatste tijd van Radio 558 en de VRO. Daar bestaat geen misverstand over. Ja, leuk dat de interesse er nog steeds is voor al deze programma's.

En ja, ik weet dat je gezondheid jou al jaren parten speelt. Het is een lange lijdensweg Voor alleen het hebben van diabetes ben je al voor het leven getekend. Ja en dat wordt in dit land zwaar onderschat, diabetes is gevaarljk. Laat staan als daar nog aanvullende ziektes overheen komen. Dat is het vaak, ik heb een extreme versie. Ik heb bewondering hoe je daar mee om gaat. Dank je wel. Dat was precies wat de praktijkondersteuner ook zei en 2x herhaalde daarna.

Laten we hopen dat het niet verder achteruit gaat en dat het enigszins zal stabiliseren de komende tijd.Ik probeer het stabiel te houden. Heb een permanente antibiotica.

En natuurlijk dank voor jouw vrijwel dagelijkse bijdrages. Nog steeds met plezier. Dan lees ik 's morgens iedereen weer.

Bedankt Gerard en fijn dat je correcties aanbrengt, heel handig, want dat is leuk voor m'n database. Iedere dag met alles een klein beetje, zwaar gedoseerd dus.

Warme Groet,

Martin

Gerard

• reaction_title_1 3
  • reaction_title_2 1