Spring naar bijdragen

Gezocht: Simek 's Nachts


Jochem Bootsma

Aanbevolen berichten


Dag allemaal,

 

Ik hoop dat ik dit bericht op de juiste plek neerzet. Zo niet, excuses en dan mag het natuurlijk verplaatst worden!

 

Al een tijd ben ik op zoek naar afleveringen van Simek 's Nachts, het nachtelijke radioprogramma van Martin Simek.

Ook andere programma's of losse uitzendingen met Simek zijn welkom (zoals Kleur Bekennen). Een groot verlies dat hij van de radio verdwenen is!

 

Ik heb er in de afgelopen jaren gelukkig wel wat kunnen vinden, maar ik bedacht me dat er misschien wel iemand is met een mooi volledig archief (of iets dergelijks)

Het zou heel mooi zijn als iemand me verder kan helpen!

 

Veel dank alvast,

 

Jochem

 

 

(P.S. Mocht er toevallig iemand zijn die nog wat afleveringen van Het Zwarte Gat van Veronica heeft, of van Avro's De Nachtdienst.... die zijn ook altijd welkom!)

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-7-2019 om 22:40 zei Jacco:

Jochem,

 

Ik heb 13 afleveringen voor je geüpload.

 

Hierbij de link om het te downloaden. Veel luister plezier.

 

Please login or register to see this link.

Hartelijk dank, Jacco!
Er zitten meerdere afleveringen bij die ik nog niet/niet meer heb, top!

bewerkt door Jochem Bootsma
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎9‎-‎7‎-‎2019 om 22:40 zei Jacco:

Jochem,

 

Ik heb 13 afleveringen voor je geüpload.

 

Hierbij de link om het te downloaden. Veel luister plezier.

 

Please login or register to see this link.

Dank, Jacco!

Weet jij (of Jochem) toevallig uitzenddata?

 

Edwin

 

bewerkt door rauhfaser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal inderdaad wat afleveringen uploaden die hier niet bij zitten. Het zijn er helaas niet heel veel, ben ooit een map kwijtgeraakt.
Zal het even opzoeken en zsm hier een berichtje met link posten.

 

Ik weet slechts enkele uitzenddata omdat ze in de titels van de bestanden staan, anders ook niet.

 

Nog steeds hopend ooit de Simek megafan hier te treffen die alles heeft en alles weet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Beste mensen,

Ik ga morgen op vakantie maar vond ook net mijn harde schijf terug met de Simek map erop!
Het leek me goed om toch even snel alles te uploaden en de link hier te posten. Anders duurt het weer zo lang :)
De link is een week geldig.

Het is even heel rommelig. Titels zijn wel in de bestandsnamen, maar bestanden komen van verschillende bronnen.
Heb ook niet bekeken of er dubbele afleveringen tussen zitten die ook in de link van Jacco zaten!

Ik heb nu geen tijd meer om het allemaal netjes te maken helaas, na mijn vakantie kan ik daar wel eens naar kijken.

Hier en daar staan ook hints naar uitzenddata!

Dus.... op de valreep en niet zo netjes, maar toch met veel plezier gepost.... :D

Please login or register to see this link.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel dank hiervoor!

 

Voor een eenvoudig mens als ik onbegrijpelijk dat dat programma moest verdwijnen en nooit is teruggekeerd (afgezien van een korte periode online). Aan Simek heeft dat niet gelegen! 

 

Hij interviewt af en toe nog wel in het theater: Please login or register to see this link.   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Dag allen,

 

Het verwondert me dat niet meer mensen op zoek zijn naar opnames van Simek 's nachts !

Hieronder zie je de bestanden die ik heb kunnen vinden (meestal links van rvu die niet langer actief zijn, maar nog wel op hun server staan. Gevonden met Internet Archive). Als iemand interesse heeft, moet nog uitzoeken hoe ik ze kan posten.

 

Bedankt Jacco voor de link!

Jochem, je zou me een groot plezier doen als je de link opnieuw kan posten

 

 Groeten

 

 Bram

Simek 's nachts.PNG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.