Spring naar bijdragen

meer dan 1 miljoen dab radios in nederland


Juul

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Juul:

En ook dit is kennelijk DAB+............

 

Please login or register to see this link.

Juul,

 

De VRT heeft sinds kort een heel nieuw DAB+ netwerk met nieuwe opstelpunten, ze zijn van operator veranderd, was Nordkring en nu een 9 jarig contract met Broadcast Partners.

 

Groet Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-7-2019 om 19:44 zei Jaap De Vries:

Iets dat men opdwingen wil aan het publiek pikt men gewoon weg niet in NL

Wacht maar af, je krijgt ook windmolens en warmte pompen.

Awitserland wil al in 2022 FM afschakelen, Ad Roland noemt de FM afschakeling in Noorwegen een debacle. (Maar in Zweden zijn ze er erg blij mee)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerlijk gezegd denk ik dat wij de laatste generatie zijn die naar ' push radio'  luisteren. De jeugd is online met streaming en de muziek die ze willen horen. Zij willen keuze en niet iets dat wordt voorgeschoteld. Voor hen is radio een ouderwets fenomeen uit een vorige eeuw. Enfin, dit is eigenlijk een andere discussie  Grts Eric 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Eric:

Eerlijk gezegd denk ik dat wij de laatste generatie zijn die naar ' push radio'  luisteren. De jeugd is online met streaming en de muziek die ze willen horen. Zij willen keuze en niet iets dat wordt voorgeschoteld. Voor hen is radio een ouderwets fenomeen uit een vorige eeuw. Enfin, dit is eigenlijk een andere discussie  Grts Eric 

Maar die jeugd wordt ook weer ouder en kan dan een andere keuze maken, lineaire radio.

Vergeet niet dat toen wij jong waren we niet naar Hilv 1 en 2 luisterden, boring.

Nu is Radio 1 , de nieuwszender, mijn meest beluisterde zender, en ik ben niet de enige gelet op marktaandeel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.