Spring naar bijdragen

Radio Mi Amigo - 14-07-1979


Vincent

Aanbevolen berichten

Top Louis voor het plaatsen van je verhalen , heb wel ooit begrepen dat de zwalkende Magdalena ( zonder anker )in de noodlottige septembermaand toch nog een keer volgepompt is met olie , maar dat de aansluiting niet goed was en het halve schip ( ook binnen )onder de olie zat, klopt dit ???, ga in ieder geval door met je verhalen 👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Louis Stuster:

De Vermeer Story Deel 4

Op donderdagavond 12-7 was weer een klein bootje 
langszij geweest met wat proviand en de nieuwe Belgische Nationale 
Hitparade. Maar er was ook een nieuweling meegekomen: Ben van 
Praag. Onze Vlaamse Benjamin!. Geconfronteerd met de veelvoud aan 

dingen waar je aan boord moest denken besloten we eendrachtig Ben 
rustig in de avond te laten beginnen. Dat was dus ( kan het ook 
niet helpen: vrijdagavond de 13e juli).We waren nu met z'n vieren 
en dat gaf eindelijk wat minder werkdruk. Want er viel genoeg te 
sleutelen.In die ene studio bijvoorbeeld.

Uit interviews begreep ik dat Ben nog nooit met een mengpaneel had gewerkt toen hij zijn eerste programma deed.

 

 In die doos zaten allerlei oude 
carts uit een voormalige radiostudio van...Veronica uit 1974!
Chips reclames, motorraces in Zandvoort, sigaretten 
reclames..noem maar op! Het zat er allemaal tussen.Blijkbaar 
ergens vijf jaar op een plank gelegen en verkocht aan Mi Amigo. In 
een helder ogenblik heb ik een van de weinige C90 cassettes die aan 
boord waren gebruikt om al die reclames op te nemen.

 

komt die C90 nu nog boven water? 

 

 o.a "het bekende adres"

 

12 uur geleden zei Louis Stuster:

 

deze week scan ik nog iets in van het bekende adres

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Revenge85:

Top Louis voor het plaatsen van je verhalen , heb wel ooit begrepen dat de zwalkende Magdalena ( zonder anker )in de noodlottige septembermaand toch nog een keer volgepompt is met olie , maar dat de aansluiting niet goed was en het halve schip ( ook binnen )onder de olie zat, klopt dit ???, ga in ieder geval door met je verhalen 👍

 

oei. Daar weet ik niks van. Ging op 28 juli van boord. daar eindigt dan ook mijn bijdrage aan die zender. Jouw verhaal zullen we dus o.a bij Ferry Eden moeten checken. Die kwam na mij aan boord...

10 uur geleden zei bert ree:

Uit interviews begreep ik dat Ben nog nooit met een mengpaneel had gewerkt toen hij zijn eerste programma deed.

Weet ik niet precies meer. Zou best kunnen. Was i.d wat onzeker in het begin. Denk dat Wim hem heeft ingewerkt op die vrijdagavond

 

 

10 uur geleden zei bert ree:

komt die C90 nu nog boven water? 

Wil hem best een keer digitaliseren en plaatsen. Maar is natuurlijk voor het Magdalena verhaal niet spannend. Gewoon oude commercials van Veronica uit augustus 1974...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Louis, kan je ons vertellen wie er dan in dat bootje de bevoorrading deden? Waren dat bekenden uit de vroegere Mi Amigo tijd (Patrick Valain, German Boi etc) of incidentele anonieme schippers? 

 

Grappig is dat terwijl jij op Mi Amigo 272 zit er op Caroline in die tijd enkele spots lopen die jij hebt ingesproken. O.a. Nationale Platenbon en Miss Sheila. Je was dus in 1979 op twee zeezenders tegelijk te horen!

 

Daniel Boolen is na zijn Mi Amigo avontuur van de aardbodem verdwenen volgens mij. Heb jij hem ooit nog gezien?

 

Hoe vonden Wim en jij het om al die Belgische platen (met name van Monopole Records) te moeten draaien? Second Life, Bertrice Reading, McDuffs Dimension, Marylin, DJ Rudy.....

 

 

 

 

IMG_0796 (3).JPG

bewerkt door jan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎15‎-‎7‎-‎2019 om 19:45 zei jan:

Louis, kan je ons vertellen wie er dan in dat bootje de bevoorrading deden? Waren dat bekenden uit de vroegere Mi Amigo tijd (Patrick Valain, German Boi etc) of incidentele anonieme schippers? 

 

Grappig is dat terwijl jij op Mi Amigo 272 zit er op Caroline in die tijd enkele spots lopen die jij hebt ingesproken. O.a. Nationale Platenbon en Miss Sheila. Je was dus in 1979 op twee zeezenders tegelijk te horen!

 

Daniel Boolen is na zijn Mi Amigo avontuur van de aardbodem verdwenen volgens mij. Heb jij hem ooit nog gezien?

 

Hoe vonden Wim en jij het om al die Belgische platen (met name van Monopole Records) te moeten draaien? Second Life, Bertrice Reading, McDuffs Dimension, Marylin, DJ Rudy.....

 

 

 

 

IMG_0796 (3).JPG

De bevoorrading ging met kleine bootjes met schippers uit de regio die voor mij nauwelijks te verstaan waren...Of ze ook vroeger wat deden zou ik niet weten. Wel dat Patrick een keer is mee geweest en zelfs aan boord heeft overnacht. Kom daar nog op terug..

 

Grappig dat je dat opviel van die reclames. Staat mezelf niet meer bij dat ik Miss Sheila gedaan heb...Maar medio 78 sprak ik inderdaad veel Mi Amigo commercials opnieuw in. De Caroline organisatie bestond natuurlijk grotendeels uit oud Mi Amigo medewerkers. Die namen oud Mi Amigo adverteerders over. inclusief spots natuurlijk ..

 

Wat we van de plugplaten vonden...? Wat denk je zelf? : )!!! .Hoewel ik zelf niet zoveel moeite had met LBS en Bertrice Reading. Maar die laatste hoefde dan ook niet ieder uur...:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.