Spring naar bijdragen

Radio Rijnmond Jingles Jaren '90


Oever532

Aanbevolen berichten

Hallo,

Heeft iemand nog toevallig jingles en tunes van Radio Rijnmond van eind jaren '80/begin jaren '90? 

Ik heb al de uuropener van de zender uit die tijd, dus ik zoek verdere jingles en tunes van die vormgeving uit die tijd (o.a. Rijnmond Sport, het nieuws en de reclame pingels):

 

Please login or register to see this link.

 

Alvast bedankt. :D

Oever532.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor de duidelijkheid, het betreft de vormgeving van Radio Rijnmond van rond 1986 - 1994; ik heb al jingles van Radio Rijnmond die door Ferry Maat gemaakt zijn vanaf 1995. Ik heb zelf op meerdere sites gezocht, tot nog toe zonder resultaat. Hopelijk kunnen jullie helpen om mijn verzameling jingles voor nostalgie uit te breiden. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Heeft iemand nog iets uit de vormgeving van Radio Rijnmond van ca. 1989? De Uuropener heb ik al, zoals in mijn eerste post al vermeld, maar ik ben nog steeds zoekende naar andere jingles, tunes etc. uit die vormgeving, mede om deze in mijn lange playlist voor eigen luisterplezier toe te voegen en om deze voor nostalgische redenen terug te luisteren. :D

 

Alvast bedankt allen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Beste Bert (en andere geïnteresseerden), 

Ik was een poosje niet op dit forum geweest en zag net je verzoek.

Hierbij nogmaals de link naar wat oude jingles van Radio Rijnmond: Please login or register to see this link.   (deze link werkt een week; tot 14 maart 2020).


Mvg. Bert Klaver

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...
11 uur geleden zei Marcel van Buren:

Hi jingle lovers,

 

ik denk dat ik een paar mensen hier heel blij mee ga maken....

 

Als jong ventje bracht ik uren door bij Radio Rijnmond. Kijken hoe radio werd gemaakt. Ik kon er geen genoeg van krijgen. Ook niet van bandjes op de taperecorder werpen en dan zo veel mogelijk JINGLE CARTS overspoelen voor thuis gebruik. Ik had een muur vol cassettes (zonder aanlooptape); voor elke jingle één. Radiootje spelen; er ging niets boven dat. En nog!

 

Een jaar of 20 geleden, nadat vormgeving al lang uit computers kwam, zou ik drie van de Sonifex cart players - waarmee ik ongetwijfeld vroeger heb staan te kopieëren, overnemen van Rijnmond en installeren in mijn home studio. Spijt heb ik als haar op mijn hoofd dat ik de hele handel van de hand heb gedaan in een opruimwoede (nou ja, vlaag van verstandsverbijstering). Als ik wist waar ze nu waren.... enfin. 

 

Die Radio Rijnmond jingles....die heb ik nog. Ik heb ze achter elkaar gezet in deze compilatie: Please login or register to see this link.

Geniet ervan en wees er zuinig op. 

 

Ik kom nu pas op dit forum. De link naar de jingles die hierboven door Bert werd aangeboden is natuurlijk al lang en breed verlopen. Als die nog een keer aangeboden kan worden....por favor. Mail mij de link aub op marcel@studiohogeheren.nl

 

Ciao

Marcel. 

Leuk om weer eens te horen Marcel. Dank je wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was het niet Top Format die wat heeft ingezongen? Ik dacht zoiets te horen op een oude demo dat ik onlangs beluisterde op SoundCloud, maar ik kan het mis hebben.

 

In ieder geval @Marcel van Buren, bedankt voor deze upload. Nu alleen nog de reclame pingels en dan is mijn nostalgie verzameling van Radio Rijnmond uit de jaren '90 compleet. :D  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Oever532:

Was het niet Top Format die wat heeft ingezongen? Ik dacht zoiets te horen op een oude demo dat ik onlangs beluisterde op SoundCloud, maar ik kan het mis hebben.

Volgens mij niet. Ik geloof niet dat Top Format ooit een jinglepakket voor Radio Rijnmond heeft gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Oever532:

Was het niet Top Format die wat heeft ingezongen? Ik dacht zoiets te horen op een oude demo dat ik onlangs beluisterde op SoundCloud, maar ik kan het mis hebben.

 

In ieder geval @Marcel van Buren, bedankt voor deze upload. Nu alleen nog de reclame pingels en dan is mijn nostalgie verzameling van Radio Rijnmond uit de jaren '90 compleet. :D  

Hi @Oever532 dat is leuk om te horen. Zou je mij het materiaal kunnen sturen dat jij dan hebt? Ik mis alles van het pakket dat Ferry Maat volgens mij voor RR maakte enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Oever532:

Natuurlijk, je zult het zo in een mail tegemoet zien.

Hallo @Oever532, zou ik ze ook mogen krijgen? Ben zelf oud RR-medewerker, rond 2006 een paar jaar. 
Tegelijk met Pieter Leen, overigens, Juul. 
Edwin

16 uur geleden zei Marcel van Buren:

Hi jingle lovers,

 

ik denk dat ik een paar mensen hier heel blij mee ga maken....

 

Als jong ventje bracht ik uren door bij Radio Rijnmond. Kijken hoe radio werd gemaakt. Ik kon er geen genoeg van krijgen. Ook niet van bandjes op de taperecorder werpen en dan zo veel mogelijk JINGLE CARTS overspoelen voor thuis gebruik. Ik had een muur vol cassettes (zonder aanlooptape); voor elke jingle één. Radiootje spelen; er ging niets boven dat. En nog!

 

Een jaar of 20 geleden, nadat vormgeving al lang uit computers kwam, zou ik drie van de Sonifex cart players - waarmee ik ongetwijfeld vroeger heb staan te kopieëren, overnemen van Rijnmond en installeren in mijn home studio. Spijt heb ik als haar op mijn hoofd dat ik de hele handel van de hand heb gedaan in een opruimwoede (nou ja, vlaag van verstandsverbijstering). Als ik wist waar ze nu waren.... enfin. 

 

Die Radio Rijnmond jingles....die heb ik nog. Ik heb ze achter elkaar gezet in deze compilatie: Please login or register to see this link.

Geniet ervan en wees er zuinig op. 

 

Ik kom nu pas op dit forum. De link naar de jingles die hierboven door Bert werd aangeboden is natuurlijk al lang en breed verlopen. Als die nog een keer aangeboden kan worden....por favor. Mail mij de link aub op marcel@studiohogeheren.nl

 

Ciao

Marcel. 

Geweldig, als inwoner van het gebied vaak naar geluisterd in de 80s en 90s, rond 2005 een paar jaar  zelf gewerkt. 

Edwin

bewerkt door rauhfaser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei rauhfaser:

Hallo @Oever532, zou ik ze ook mogen krijgen? Ben zelf oud RR-medewerker, rond 2006 een paar jaar. 
Tegelijk met Pieter Leen, overigens, Juul. 

 

Edwin

Als ik je mailadres mag, dan zul je ze daar tegemoet zien. :D 

bewerkt door Oever532
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.