Spring naar bijdragen

Radio 2 vormgeving


Oever532

Aanbevolen berichten

Voor mijn persoonlijke jingleverzameling vanwege nostalgie zoek ik momenteel niet alleen naar jingles van Radio Rijnmond, maar ook naar jingles van (NPO) Radio 2, met name die door Ferry Maat gemaakt zijn rond 1995, betreffende de uuropeners en uursluiters. Een groot deel heb ik al, het gaat puur om de ontbrekende jingles om de verzameling compleet te maken. Ik ben bekend met de dubbel CD met de compilaties van de Ferry Maat Jingles van o.a. Radio 2 enz. Hetgeen wat ik zoek staat er dus net niet op.

 

Hetgeen waar ik naar op zoek ben: 

 

1. Please login or register to see this link.  Van deze opener (voorbeeld is van Veronica) zoek ik alleen nog naar de variaties voor de TROS en de EO. De rest heb ik al.

2. Please login or register to see this link. Van deze opener heb ik alleen de variaties van Veronica (voorbeeld) en de EO. De rest ontbreekt jammer genoeg.

3. Please login or register to see this link.  Van deze opener uit 1999 heb ik alleen de versies voor de KRO (voorbeeld), de AVRO en de VARA. De rest ontbreekt. 

4. Please login or register to see this link.  Van deze sluiter heb ik alleen de versies van de TROS, Veronica (voorbeeld) en de AVRO. De rest ontbreekt jammer genoeg.

bewerkt door Oever532
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij deze voor de zekerheid de uuropener en -sluiter jingles die momenteel in mijn verzameling zitten. Let op, alle tracks zijn in mp3 formaat:

 

Please login or register to see this link.

 

Bij voorbaat alvast hartelijk dank met het helpen om deze verzameling compleet te maken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Rick,

 

Het probleem met die 'omroep' versies is dat bij die omroepen veel is weggegooid.

 

Een ander probleem is dat Ferry Maat de jingles op CDR afleverde met een sitcker op de CD.  Na al die jaren is het grootste deel van die CDR's met de jingles van Radio 2 niet meer af te spelen (lees corrupt).

 

Grt,

 

Peter

bewerkt door pvanklei
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Peter,

Hartelijk dank voor je bericht. 

Het maakt mij niet uit of de hond erbij zit of niet, maakt voor een aardige variatie.

Ik heb helaas alleen deze drie jingles wat betreft Veronica (VOO), ik heb wel andere Jingles van Radio 2 aangaande de vormgeving, maar dat is onder meer met betrekking tot bepaalde programma's en items (Nieuwsaankondiging, Verkeersinformatie en de programma's)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6405
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    arie3000
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.