Spring naar bijdragen

NPO Radio 1 Tour Café


Albatrosstudio

Aanbevolen berichten

Vanmiddag met mijn huidige echtgenote even naar (de start van) het NPO Radio 1 Tour Café geweest. Reuze gezellig, leuk georganiseerd, nu nog net zo kleinschalig als de eerste keer Top 2000 Café. Een aantal honderden mensen schat ik. Veel schermen om de Tour goed te volgen, hapjes, drankjes en natuurlijk de live studio. Leuk om mee te maken. Van de week nog maar een keer bij een mooie Alpenrit.

 

2019-7-20-30040A.jpg

66846286_10205782271793880_9121129799207616512_n.jpg

67224650_10205782272233891_1004623396341809152_n.jpg

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sportieve foto. Zo heb ik je nog niet eerder gezien. 

 

Smeets had gelijk in zijn analyse over de Tour kijkcijfers. De Tour trekt geen jongeren meer. Voornamelijk mannen van in de zestig. In dat opzicht beantwoord jij aan het profiel van ' de gemiddelde kijker'. 

 

Ik denk dat het Tour café niet zo'n succes zal worden als het Top 2000 café. Het valt of staat toch met Nederlandse successen. De mens wil nu eenmaal bij winnaars horen. Vandaar dat Ajax, Barcelona of Bayern Munchen zoveel supporters hebben. En... er zijn meer voetballiefhebbers dan wielerfanaten...

 

Salut

Leendert

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Sportieve foto. Zo heb ik je nog niet eerder gezien. 

 

Smeets had gelijk in zijn analyse over de Tour kijkcijfers. De Tour trekt geen jongeren meer. Voornamelijk mannen van in de zestig. In dat opzicht beantwoord jij aan het profiel van ' de gemiddelde kijker'. 

 

Ik denk dat het Tour café niet zo'n succes zal worden als het Top 2000 café. Het valt of staat toch met Nederlandse successen. De mens wil nu eenmaal bij winnaars horen. Vandaar dat Ajax, Barcelona of Bayern Munchen zoveel supporters hebben. En... er zijn meer voetballiefhebbers dan wielerfanaten...

 

Salut

Leendert

 

 

Drie alinea's met een negatieve grondhouding.

 

Zo heb ik je nog niet eerder gehoord.

6 uur geleden zei Juul:

bron:  Spreekbuis.

 

Please login or register to see this link.

Misschien kan meneer Vingerling even naar de gemiddelde leeftijd op de foto's kijken. Ik denk dat ik de oudste ben op foto nummer 5 -:)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Albatrosstudio:

Drie alinea's met een negatieve grondhouding.

Je vergist je Douwe, het is een realistische grondhouding.  Ben nu eenmaal geen optimist, want die is volgens Theo Maassen een slecht geïnformeerde pessimist.

 

Ik gun iedereen zijn lol en plezier, maar houd me bij de feiten wat betreft het kijkerspubliek van de Tour. Het artikel geeft een verdraaid beeld, want het was slecht weer en daarom gingen velen op zoek naar een 'uitje' naar het Tourcafé. De meesten hadden liever op de camping gebleven. Ik denk dat de mannetjes uit Valkenburg de oudsten waren.

 

Salut

Leendert

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Leendert Vingerling:

Je vergist je Douwe, het is een realistische grondhouding.  Ben nu eenmaal geen optimist, want die is volgens Theo Maassen een slecht geïnformeerde pessimist.

 

Ik gun iedereen zijn lol en plezier, maar houd me bij de feiten wat betreft het kijkerspubliek van de Tour. Het artikel geeft een verdraaid beeld, want het was slecht weer en daarom gingen velen op zoek naar een 'uitje' naar het Tourcafé. De meesten hadden liever op de camping gebleven. Ik denk dat de mannetjes uit Valkenburg de oudsten waren.

 

Salut

Leendert

 

 

 

Explanations.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou vooruit  dan maar:

 

Please login or register to see this link.

 

 

Juul ( die bijna elke dag naar de tour kijkt, al wqas het alleen maar weer om te zien en horen hoe de technici het allemaal weer voor elkaar krijgen)

Gelukkig zonder Mart, wat is dat een hautaine man zoals hij bij Jinek zat. Maar ja, hij was vroeger van Radio Noordezee hé?

Gelukkig waren de andere mensen daar wel "leuk'.

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Albatrosstudio:

 

Explanations.JPG

 

Ik kan me indenken dat je dit citaat plaatst voor de' klimaatgekkies', maar dit gaat over iets heel 'triviaals' zoals een Tourcafé. Op deze manier gooi je de deur dicht voor iedere vorm van discussie. Dat had ik niet van een hoger opgeleide gedacht. Ik vind dit antwoord een teken van' zwakte'.  Een nachtje goed slapen doet  wellicht wonderen...

 

Salut

Leendert

 

 

 

 

1 uur geleden zei Juul:

Gelukkig zonder Mart, wat is dat een hautaine man zoals hij bij Jinek zat. Maar ja, hij was vroeger van Radio Noordezee hé?

Gelukkig waren de andere mensen daar wel "leuk'.

Smeets komt hautain over, maar is dat niet. Hij presenteert zich helaas erg zuur en betweterig. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik. 

 

Mart is een fenomeen, en een inmiddels waggelende encyclopedie. Met zijn staat van dienst heeft hij recht van spreken. 

Dat hij bij radio Noordzee is begonnen maakt mij niet zoveel uit. Dat was een toevalligheid. Niemand kon toen bevroedden dat de basketballer Smeets later zou uitgroeien tot een gevierde journalist, schrijver en presentator.

 

Salut

Leendert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was erbij en jij beschouwt het van 1500 kilometer afstand. Dat het niet zo populair wordt als de Top 2000 snap ik en iedereen van Beeld en Geluid ook wel en je argument van "het weer" klopt ook niet want je moest je van te voren aanmelden. Het was er bovendien vandaag nog veel drukker met uitstekend weer

 

Het wordt trouwens een kort nachtje want ik ga mijn dochter met vriend om 01.30 uur op Schiphol ophalen.

bewerkt door Albatrosstudio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Albatrosstudio:

Het wordt trouwens een kort nachtje want ik ga mijn dochter met vriend om 01.30 uur op Schiphol ophalen.

Succes. Ik hoop dat je morgenochtend weer fris en helder je werkzaamheden voor 'de baas' kunt verrichten.

 

Over Schiphol gesproken. Doet me terugdenken aan  juni 1980. We  zouden op vakantie naar Tunesië gaan. Moesten dan wel om 4.30 uur van huis vertrekken. Mijn vader had een eigen zaak en kon slecht auto rijden en mijn moeder wilde ik er niet mee belasten.

 

Heel aardig, Gerard van Dam bood aan om te rijden.  De avond voor vertrek speelde Nederland tegen Griekenland voor het Europees kampioenschap voetbal. Wedstrijd gezien en  daarna de wekker gezet.  

 

Plotseling werden we wakker gebeld. De deurbel bleef maar gaan... Van Dam stond voor de deur. Waar we bleven? Bleek dat  de alarmfunctie  van de wekker defect was. We hebben ons binnen een minuut aangekleed, niet meer gewassen of geschoren en zijn zo de auto in gestapt om op tijd te komen.

 

Ben Van Dam nog nooit zo dankbaar geweest. Ik hoop dat je dochter dat vannacht ook is..

bewerkt door Leendert Vingerling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Succes. Ik hoop dat je morgenochtend weer fris en helder je werkzaamheden voor 'de baas' kunt verrichten.

 

Over Schiphol gesproken. Doet me terugdenken aan  juni 1980. We  zouden op vakantie naar Tunesië gaan. Moesten dan wel om 4.30 uur van huis vertrekken. Mijn vader had een eigen zaak en kon slecht auto rijden en mijn moeder wilde ik er niet mee belasten.

 

Heel aardig, Gerard van Dam bood aan om te rijden.  De avond voor vertrek speelde Nederland tegen Griekenland voor het Europees kampioenschap voetbal. Wedstrijd gezien en  daarna de wekker gezet.  

 

Plotseling werden we wakker gebeld. De deurbel bleef maar gaan... Van Dam stond voor de deur. Waar we bleven? Bleek dat  de alarmfunctie  van de wekker defect was. We hebben ons binnen een minuut aangekleed, niet meer gewassen of geschoren en zijn zo de auto in gestapt om op tijd te komen.

 

Ben Van Dam nog nooit zo dankbaar geweest. Ik hoop dat je dochter dat vannacht ook is..

Mooi verhaal Leendert. Ben net thuis, bijna 3 uur. Ja, ze waren blij met mijn taxi ritje. Nicole, je kent haar van de bezoekjes aan de Cote, is trouwens 22 weken in blijde verwachting.

bewerkt door Albatrosstudio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Albatrosstudio:

Mooi verhaal Leendert. Ben net thuis, bijna 3 uur. Ja, ze waren blij met mijn taxi ritje. Nicole, je kent haar van de bezoekjes aan de Cote, is trouwens 22 weken in blijde verwachting.

 

Zo, zo, je wordt dus binnenkort 'opa'. Tijd voor weer een nieuwe fase in je leven.  Wat voor soort opa ga je worden?

 

De  Willy Alberti ?

 

"jij bent zo wijs", dat zegt een kind 
"jij bent zo grijs", dat zegt een kind 
"jij bent getrouwd", dat zegt een kind 
"jij bent al oud", dat zegt een kind 

dan denk je "ja, een rimpel meer" 
je wordt al echt een ouwe heer 
maar voor je denkt "hoe moet dat nou" 
pakt ze je hand en lacht naar jou 

 

Please login or register to see this link.

 

of  de Leen Jongewaard variant:

 

Elke zondagmiddag bracht ie toffies voor me mee
Ik weet nog de spelletjes die opa met me dee
Restaurantje spelen en m n opa was de kok
Bokkewagen spelen en m n opa was de bok

 

 Salut

Leendert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.