Spring naar bijdragen

datum zoekplaatje


Juul

Aanbevolen berichten

Beste vrienden ik heb een foto gevonden van de Veronica studio waar ik officieel begonnen ben. Studio 1.

Hier vind je een "uitsnede" met een Top 40 die de meisjes altijd iedere week mooi verwisselden. Maar de vraag is nu, ik ben nl niet zo'n hitparade kenner, welke datum zou dit bij benadering kunnen zijn.

Een tip, het is de studio aan de Zeedijk en die verlieten we in maart 1969. Dus de foto is voor die tijd geweest. Joost stond er ook nog op en die ging in november 1968 weg....

Wie geeft het verlossende antwoord?

 

Dank,

 

Juul

 

 

zoekplaatje.jpg

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja da's gek, nu je het zegt Ruud.  Lex kwam in de studio in het voor jaar van '68. Moet ik toch eens nakijken wanneer hij er wel op stond.

 

ik heb gekeken, Lex kwam pas op de Top 40  23 november 1968.

Willem was er toen af.  Dus het antwoord van Peter is OK.

"Lex was er wel maar nog niet kwa foto". Gek eigenlijk.  Nooit geweten.

Zal het hem even melden...............

 

 

 

Lex.jpg

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.