Spring naar bijdragen

Nu 30 jaar geleden.


dhadders2000

Aanbevolen berichten

1 hour ago, Drumbeat said:

It is hard to believe it was thirty years ago on this very day when the Ross Revenge was raided. It was a very sad day and one that will always be remembered. Offshore Radio Caroline may no longer be with us, but it will NEVER be forgotten.

proxy.duckduckgo.com.jpg

 

 

Please login or register to see this link.

Chap 37 - BOARDED...

 

bewerkt door bellatrix
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herken de opname  < Radio 819 laatste Texas top 40>  , door mij  verbeterd qua kwaliteit en één week geleden via Radio 0511 in een special gedraaid op zaterdag tussen 1900 en 2000 uur.

Herkauwen is het kenmerk van vele zeezender opnames die her en der aangeboden worden. 

 

 

8 uur geleden zei PowerMusic:

Om het feestje compleet te maken hier de opnames van de 19de augustus 1989.

Please login or register to see this link.

 

Om het feestje nog completer te maken zal ik met de opname aan de gang gaan.

Snelheid correctie en verbetering kwaliteit. Bekende opname uit archief A-Z anorak.

Als het lukt upload ik.

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei dhadders2000:

Please login or register to see this link.

 

Van 4:51 tot 6:02

 

Sinds de laatste aflossing (22/7) draaide Eddy de kok non-stop tussen 5 en 6.30. Zo ook deze laatste dag. Na Maasbach van 7 tot 9 Arie Swerts, 9 - 11 Ger Lammens, 11 - 12 Krijn Torringa, 12 - 12.20 Ria Valk, 12.20 - 13.00 non-stop. En vanaf 13 uur tot aan de gedwongen zendersluitng de A.T. Top40.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.