Spring naar bijdragen

Biografie Rob Out


wim1958

Aanbevolen berichten

Tja Leen, kan zijn. Maar evengoed had de marine in kunnen grijpen of ze daar nu het recht toe hadden of niet. Je weet wat er gebeurd is met Paradijs en met Caroline.

Het is nu natuurlijk gemakkelijk om te zeggen dat ze hadden moeten doorgaan, maar het is/was niet de realiteit. Leuk om over te discussieren en meer niet.

 

Rob V.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎24‎-‎8‎-‎2019 om 19:17 zei Juul:

 

Out was gewoon een hele slechtste dj. En dat wist ie en dat heb ik hem ook wel eens verteld.

 

 

 

Ik kijk altijd zeer kritisch naar het toenmalige Veronica en ben het absoluut niet eens met degenen die weleens roepen dat er 'na 1974 nooit meer zulke goede radio is gemaakt'.  Vooral in deze periode van het jaar hoor je dat nogal eens. Veronica had een aantal middelmatige deejays, zoals  Mondt, Collins en Montagne, een aantal slechte en ook een aantal uitzonderlijk goede. Of Out nu tot het rijtje Harding-Vaak-Den Draaijer moet worden gerekend, is de vraag, wel straalden zijn programma's, zeker in de periode '69-72, een soort vrolijkheid en blijheid, vrijheid zelfs uit die ik altijd associeer met wat Veronica zo aanstekelijk maakte. Hij en Lex waren in die periode degenen die het duidelijkst hun liefde voor muziek lieten bijken. Vóór '69 was Out nog wat zoekende en was hij soms nog iets teveel de oude Bob van Brenda, snel na de zenderwisseling kreeg de drammer en demagoog de overhand. Maar die paar jaren eind '60 - begin '70 toen Veronica op haar toppen stond, was dat voor mij mede te danken aan Goud van Out en de Rob Out Show.  

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-8-2019 om 19:17 zei Juul:

Out was gewoon een hele slechtste dj. En dat wist ie en dat heb ik hem ook wel eens verteld.

 

Daar heeft toenmalig luisteraar Bert Alting uit Groningen toch een héél andere mening over:

 

'Iedere middag sloop ik als ik uit school kwam naar mijn kamer en dan luisterde ik naar de Rob  Out Show. Ik vond alle presentatoren van Veronica goed, maar Rob Out was de allerbeste.

Rob Out, dan praat je wel over het neusje van de zalm,hè. Zoals hij nummers aankondigde, geweldig! Hij klonk als een vriend, een belangstellende, positief ingestelde kameraad. Je was sàmen, niet alleen'

 

blz 227 van  'Dit was Veronica ' door Auke Kok ( eerste druk)

 

 

Salut

Leendert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Lokeend:

Geen idee hoe of wat, maar alles is wel in beslag genomen.

Wacht even, het gaat hier om een fort begrijp ik nu, dat is even wat anders.

19 uur geleden zei Robin Westhof:

 

En als het een beetje mee had gezeten, waren RNI en Atlantis ( Dolphin) ook weer voor het einde van dat jaar, terug in de lucht geweest.

Van RNI heb ik nooit begrepen dat ze binnen zijn gevaren, naar Slikkerveer.

Een zendschip hou je ALTIJD op zee, tenzij een veilige haven waar je ook weer uit kan.

De Norderney bleef ook op zee.

19 uur geleden zei Rob Veld:

Tja Leen, kan zijn. Maar evengoed had de marine in kunnen grijpen of ze daar nu het recht toe hadden of niet. Je weet wat er gebeurd is met Paradijs en met Caroline.

Het is nu natuurlijk gemakkelijk om te zeggen dat ze hadden moeten doorgaan, maar het is/was niet de realiteit. Leuk om over te discussieren en meer niet.

 

Rob V.

 

In mijn fantasie met een Antillen constructie had het ook een politieke rel met "Willemstad" opgeleverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Leendert Vingerling:

 

We hebben deze discussie al vaker gevoerd en het bleek dat de aandeelhouders van Veronica niet door durfden te  gaan. Die wilden hun aandelen verzilveren. Directeur Hendrik(Bull) Verweij schijnt nog zijn lijntjes te hebben uitgezet, maar zonder resultaat. De boot bleef niet voor niets nog  een tijdje op zee liggen.  

 

Veronica was een te groot bedrijf  geworden en men durfde geen risico te nemen.  Bedrijfseconomisch terecht. Emotioneel zwak.  Veronica was geen activistische beweging, maar een zacht 'eitje'. Een te 'lief' radiostation. Achteraf hadden ze gewoon meer lef moeten tonen. Het kon dus wel, want Mi Amigo ging toch ook door in 1974.

 

Salut

Leendert

Dan verkoop je toch gewoon de boot....

Waarom niet verkocht aan een club avonturiers voor wie rendement niet zo belangrijk was maar andere zaken wel.  De sympathie (goodwill) van het Ned volk en de Veronica medewerkers had je meteen al gekregen.

 

Die Mi Amigo wilden een aantal medewerkers toch gebruiken om Veronica door te zetten, jammer dat dat mislukte. Door domme eigenwijsheid begreep ik (van Lex die het verhaal vertelde op een reunie bijeenkomst)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ruudam:

Die Mi Amigo wilden een aantal medewerkers toch gebruiken om Veronica door te zetten, jammer dat dat mislukte. Door domme eigenwijsheid begreep ik (van Lex die het verhaal vertelde op een reunie bijeenkomst)

 

Maar wie was nu eigenwijs?

 

Ik dacht Tack onvoldoende legale dekking kon bieden. Bovendien liep het ook stuk op de naamgeving van het station. Veronica wilde dat het  station Veronica zou gaan heetten, terwijl Tack de naam Mi Amigo wilde handhaven. 

 

Duidelijk was dat de Veronica mensen  zekerheid boven illegaliteit stelden.  Desondanks was Stan Haag  hen voorgegaan en later volgde Bart van Leeuwen met een overstap naar Mi Amigo. Het kon dus gewoon wel, als je maar wilde.

 

Salut

Leendert

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei rauhfaser:

 

Ik kijk altijd zeer kritisch naar het toenmalige Veronica en ben het absoluut niet eens met degenen die weleens roepen dat er 'na 1974 nooit meer zulke goede radio is gemaakt'.  Vooral in deze periode van het jaar hoor je dat nogal eens. Veronica had een aantal middelmatige deejays, zoals  Mondt, Collins en Montagne, een aantal slechte en ook een aantal uitzonderlijk goede. Of Out nu tot het rijtje Harding-Vaak-Den Draaijer moet worden gerekend, is de vraag, wel straalden zijn programma's, zeker in de periode '69-72, een soort vrolijkheid en blijheid, vrijheid zelfs uit die ik altijd associeer met wat Veronica zo aanstekelijk maakte. Hij en Lex waren in die periode degenen die het duidelijkst hun liefde voor muziek lieten bijken. Vóór '69 was Out nog wat zoekende en was hij soms nog iets teveel de oude Bob van Brenda, snel na de zenderwisseling kreeg de drammer en demagoog de overhand. Maar die paar jaren eind '60 - begin '70 toen Veronica op haar toppen stond, was dat voor mij mede te danken aan Goud van Out en de Rob Out Show.  

 

Edwin

 

 

Dag Edwin,

 

Interessant om te lezen. Maar inzake Out lopen onze meningen zeer uiteen. Ik heb als directe "observator" van het werk van hem dus een andere mening. Ik was getuige van het maken van z'n programma en je schrijft dat hij z'n liefde voor muziek liet blijken. Toch knap dat dat zo overkwam bij een aantal mensen dat geef ik toe. Maar als je zag hoe hij z'n programma samenstelde en maakte-opnam ..........

De Billboard, Cashbox ???? Welnee............

Dat deden Jan van Veen en Lex Harding wel. In mijn observatie waren dat de enige die dat deden. En DAT kon je horen !

 

Vooral de jaren na '70 werd dat werken met Rob steeds moeilijker. Hij was met heel andere dingen bezig.

Wat ik wel met je eens ben is z'n "aanstekeligheid" als je z'n programma beluisterde. En ja, ik was natuurlijk niet DE luisteraar. Ik had bagage.

 

Wat ik wel heb met Out is dat het één van de beste managers was die ik ooit ben tegengekomen, hij wist iedereen te motiveren als we het een keer niet meer zagen zitten en die eer krijgt ie van mij. Maar ja, daar heb je als luisteraar niks aan.

 

Maar ja, mijn favoriet was Lex, als je zag hoe die z'n programma voorbereide........

Kijk maar Lex had z'n programma keurig op een stapeltje afgeluisterd en wel. Hier in gesprek met BOVEMA pluggers  Kees Helleman en Bob Bernards. ( ik zie ze weer in het weekend.........)

 

foto: ©Stichting Norderney.

 

 

screen 28.jpg

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vermoed dat de wijze van werken, ik dat dus van dhr R Out heb?

Terwijl ik geen actieve herinneringen van zijn programma's heb.

(Ik was RNI fan toen de tijd.)

Zo uit de losse pols platen uitzoeken, niets voorbereiden dat is nl zonde van je tijd.😃

Wat bij mij vast staat is een raam, er komen op vaste tijdstippen onderwerpen voorbij in het programma.

En de muziek geeft mijn stemming weer, soms rustig en soms zwaar metal muziek.

En heel vaak, alles door elkaar heen.

 

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei rauhfaser:

Of Out nu tot het rijtje Harding-Vaak-Den Draaijer moet worden gerekend, is de vraag,

 

Zeker wel, Lex was de beste maar (vlak) daarna Rob Out.

 

7 uur geleden zei rauhfaser:

zijn programma's, zeker in de periode '69-72, een soort vrolijkheid en blijheid, vrijheid zelfs uit die ik altijd associeer met wat Veronica zo aanstekelijk maakte.

 

Maar die paar jaren eind '60 - begin '70 toen Veronica op haar toppen stond, was dat voor mij mede te danken aan Goud van Out en de Rob Out Show.  

 

 

Helemaal raak Edwin en dat vonden de Veronica luisteraars toen ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch mooi hoe een uitwisseling van meningen over Outs programma's (of wijze van programmamaken), vijftig jaar na dato en ruim vijftien jaar na zijn dood, nog steeds iets losmaakt.

Ik sluit me aan bij Juul dat Out niet de indruk wekte dat hijzelf heel veel tijd besteedde aan de voorbereiding. Ik denk eigenlijk dat Lex daarin de positieve uitzondering was. Het uit de losse pols samenstellen, live tijdens de uitzending, heeft echter zeker wel wat (heb ik zelf bij de lokale omroep ook altijd gedaan, ik ging met vijftig platen zitten voor twee uur). Later bij Radio 2, toen ik voor Theater van het Sentiment muziek samenstelde en uren van tevoren alles in Dalet moest invoeren, was het vaak lastig om de 'flow' goed aan te voelen. De ene plaat vraagt om de andere, daarbij is ook het moment van de dag bepalend. Nadeel van Veronica was natuurlijk dat men een paar dagen van tevoren en bovendien vaak op een heel ander tijdstip van de dag (onwetend ook van bijvoorbeeld het weer op de uitzenddag) programma's zat in te blikken. Naast Lex wist voor mij met name Out - in ieder geval tot aan 538 - desondanks veel geestdrift over te brengen.

Na de zenderwisseling werd het actievoeren voor hem belangrijker dan zijn programma, denk ik. Ik  'verdenk' hem er ook van dat hij de programmatische wijzigingen na de zenderwisseling (alleen maar losse uurtjes in plaats van de vertrouwde blokken van twee en drie uur- later werd dit weer deels teruggedraaid) doorvoerde om minder te laten opvallen dat Rob zelf geen dagelijkse twee uur op prime time meer wilde maken.   

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Juul:

Vooral de jaren na '70 werd dat werken met Rob steeds moeilijker. Hij was met heel andere dingen bezig.

 

Het is in dat verband interessant om eens te lezen wat Auke Kok( blz 216-223) over hem heeft geschreven.  Die heeft het over twee Rob Out's, de onstuimige en de gevoelige, de harde en de zachte.

 

Over de onstuimige is voldoende bekend, over de gevoelige  minder. Kok schrijft dat hij zomaar in huilen kon uitbarsten. Bijvoorbeeld aan de toog met zijn vrienden, als het begrip loyaliteit ter sprake kwam.

 

"...Rob Out was een kind van gescheiden ouders, zijn vader woonde in Frankrijk en bleef ook in geestelijke zin ver weg. Zijn vrouw Marion heeft hij bijvoorbeeld nooit aan hem voorgesteld.

Op het gebied van onderlinge trouw was het thuis goed misgegaan. Rob was een emotioneel mens, zegt Peter  Koelewijn. Hij zat vol idealen over vriendschap, over elkaar door dik en dun blijven steunen.Hij dacht werkelijk dat alle Veronica-medewerkers hem net zo trouw zouden blijven ,als hij hen.

 

Lex Harding: "Bij Veronica werd hij niet zozeer geliefd, als wel gerespecteerd. Rob gaf mensen vertrouwen, dat werkte stimulerend. Je was loyaal aan hem-maar hij wilde niet dat je geestelijk dicht bij hem kwam. En je moest niet aan zijn rol als leider komen."

 

 

Wellicht zitten er in deze beknopte beschrijving elementen, waardoor Juul en Rob niet elkaars beste vrienden zijn geworden.

 

Salut

Leendert

bewerkt door Leendert Vingerling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Leendert Vingerling:

 

Maar wie was nu eigenwijs?

 

Ik dacht Tack onvoldoende legale dekking kon bieden. Bovendien liep het ook stuk op de naamgeving van het station. Veronica wilde dat het  station Veronica zou gaan heetten, terwijl Tack de naam Mi Amigo wilde handhaven. 

 

Salut

Leendert

 

 

Terwijl iedereen snapte dat het natuurlijk Veronica moest zijn.

Ik begreep dat Tack ook vasthield aan de programmaleider Joop Verhoof van MA (?) terwijl de V boys natuurlijk Lex wilden.

De kranten schreven al over de terugkeer van Veronica.

Kortom, een joekel van een gemiste kans, een vd grootste blunders uit de zeezendergeschiedenis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Leendert Vingerling:

 

Het is in dat verband interessant om eens te lezen wat Auke Kok( blz 216-223) over hem heeft geschreven.  Die heeft het over twee Rob Out's, de onstuimige en de gevoelige, de harde en de zachte.

 

Over de onstuimige is voldoende bekend, over de gevoelige  minder. Kok schrijft dat hij zomaar in huilen kon uitbarsten. Bijvoorbeeld aan de toog met zijn vrienden, als het begrip loyaliteit ter sprake kwam.

 

"...Rob Out was een kind van gescheiden ouders, zijn vader woonde in Frankrijk en bleef ook in geestelijke zin ver weg. Zijn vrouw Marion heeft hij bijvoorbeeld nooit aan hem voorgesteld.

Op het gebied van onderlinge trouw was het thuis goed misgegaan. Rob was een emotioneel mens, zegt Peter  Koelewijn. Hij zat vol idealen over vriendschap, over elkaar door dik en dun blijven steunen.Hij dacht werkelijk dat alle Veronica-medewerkers hem net zo trouw zouden blijven ,als hij hen.

 

Lex Harding: "Bij Veronica werd hij niet zozeer geliefd, als wel gerespecteerd. Rob gaf mensen vertrouwen, dat werkte stimulerend. Je was loyaal aan hem-maar hij wilde niet dat je geestelijk dicht bij hem kwam. En je moest niet aan zijn rol als leider komen."

 

 

Wellicht zitten er in deze beknopte beschrijving elementen, waardoor Juul en Rob niet elkaars beste vrienden zijn geworden.

 

Salut

Leendert

 

 

Inderdaad Leendert.

 

In de studio had ik meestal bonje met hen. Allebei een grote bek ( we zijn-waren beiden vissen sterrenbeeld, klein hartje).

Maar ik kwam wel eens met Ad bij hem thuis in Laren (Krommepad)  en dan was het een erg gevoelige man, heel anders. Zat ie op de bank een strip te lezen. Ik heb het daar met Auke wel eens uitgebreid over gehad destijds.

 

1 uur geleden zei ruudam:

Terwijl iedereen snapte dat het natuurlijk Veronica moest zijn.

Ik begreep dat Tack ook vasthield aan de programmaleider Joop Verhoof van MA (?) terwijl de V boys natuurlijk Lex wilden.

De kranten schreven al over de terugkeer van Veronica.

Kortom, een joekel van een gemiste kans, een vd grootste blunders uit de zeezendergeschiedenis.

 

 

Hier het verhaal zoals Lex dat eens in het Veronica blad liet verschijnen (1975)

 

Please login or register to see this link. LEX Spanje verhaal 1975 kopie.pdf

 

 

En een stukkie uit de Telegraaf door Co Berkenbosch (die ook onder de naam Nick van Riel schreef in het Veronicablad )

 

 

Cotele.jpg

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er bestaan niet zo heel veel foto's van mij en Rob samen. En ik schreef het al eerder, we "werkten" nauwelijks met elkaar. Behalve als we live deden a/b van de Norderney. Zoals hier in 1973. Dat ging prima, maar dat had denk ik iets te maken met het feit dat we op een kleine oppervlakte met elkaar "moesten" werken. 

Ik kwam  een film tegen die Freek maakte hier een tweetal "stills" uit die film.

 

 

PS.  "Oh jee, m'n stropdas zit los".........hi

 

©Stichting Norderney.

 

 

 

Rob en Juul live 73 A.jpg

Rob en Juul live 73 B.jpg

bewerkt door Juul
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Juul:

Hier het verhaal zoals Lex dat eens in het Veronica blad liet verschijnen (1975)

 

Please login or register to see this link. LEX Spanje verhaal 1975 kopie.pdf

 

Interessant om dit artikel te lezen. Ik kon me vaag nog iets herinneren, maar dit geeft duidelijk de reden voor het 'mislukken' van de terugkeer van Veronica aan.

 

1)de voormalige medewerkers van Veronica wilden onder géén beding problemen krijgen .Ze waren niet overtuigd van de Tack formule om programma's te maken voor toeristen die 'toevallig' ook op en door Mi Amigo zouden worden uitgezonden.

 

2)Tack wilde duidelijk de naam Mi Amigo behouden uit zakelijk belang. Het station kon niet veranderd worden in Veronica.

 

opmerkingen:

 

1)Het is gebleken dat het wel degelijk mogelijk was om via een omweg mee te werken aan een illegaal radiostation op zee. Radio Delmare en radio Monique deden precies hetzelfde. Monique spande de kroon met programma's van Willem van Kooten, Pierre Kartner, Tony Berk,, Ria Valk, De Aal, Stan Haag, Eddy Ouwens, etc.

 

Nooit is er één van hen voor de rechter verschenen.(Ouwens is trouwens van miljonair in de schuldensanering beland, dat terzijde Please login or register to see this link. )

 

2)De vraag is waar het nu om ging.  

Werkloze ex discjockey 's weer programma's laten maken, maar dan voor een ander station of ging het om de terugkeer van Veronica met alle jingles en vormgeving?  Stel dat Tack akkoord zou zijn gegaan, hoe lagen dan de kaarten in Hilversum? Zouden Bull en hopman Out  en de investeerders dan hebben ingestemd? Daar was toch besloten om de legale weg te bewandelen?

 

Mijn inschatting is dat als de werkloze discjockey's echt weer aan de slag hadden gewild, ze dit gedaan zouden hebben. Stan Haag zat er al.  Het ging daar dus niet zozeer om. Het plan was volgens mij om Veronica terug te laten keren, maar Tack had zijn eigen trots en blokkeerde daarmee een voortzetting van radio Veronica.

 

 

Salut

Leendert

 

 

 

 

 

 

bewerkt door Leendert Vingerling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei ruudam:

Kortom, een joekel van een gemiste kans, een vd grootste blunders uit de zeezendergeschiedenis.

 

1 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Het plan was volgens mij om Veronica terug te laten keren

 

Stel je voor dat er niet was 'geblunderd' en Veronica was (wel) terug in de lucht gekomen op de 259.

 

Dan zou de (voorlopige) lente programmering er zo uitgezien (kunnen) hebben.  ;-) ***

 

Met veel oude bekende Veronica jingles, maar ook  (natuurlijk) een nieuw aangepast pakket.

Met ook een nieuw (professioneel) beleid qua de reclames, want dat was een zwak punt van Mi Amigo.

Nog geen nieuws uitzendingen waarschijnlijk, maar dat zou later altijd nog kunnen.

 

Met het nieuwe Radio Veronica terug in de lucht, zouden andere oud medewerkers misschien ook weer de kriebels krijgen en de kans zat er natuurlijk in, dat (er) in de programmering, nog meer oude bekenden zouden terugkeren. :-)

 

***

Maandag t/m vrijdag:

 

06.00 - 09.00  Ook Goeie Morgen  -  Bart van Leeuwen

09.00 - 10.00  Muziek Terwijl U Werkt

10.00 - 12.00  Bert Bennett Show

12.00 - 14.00  Joop Verhoof Show

16.00 - 16.00  Peter van Dam Show

16.00 - 18.00  Lex Harding Show

18.00 -  19.00 Jukebox - Stan Haag

 

Zaterdag:

 

06.00 - 09.00   Ook Goeie Morgen - Bert Bennett

09.00 - 10.00   Michelle

10.00 - 12.00   Peter van Dam Show

12.00 - 13.00   Goud van Oud - Joop Verhoof

13.00 - 16.00   Veronica Top 40  - Lex Harding

16.00 - 18.00   Tipparade - Bart van Leeuwen

18.00 - 19.00   Jukebox  - Stan Haag

 

Zondag :

 

06.00 - 09.00  Ook Goeie Morgen - Bart van Leeuwen

09.00 - 10.00  Michelle

10.00 - 12.00  Peter van Dam Show

12.00 - 14.00  Joop Verhoof Show

14.00 - 16.00  Billboard USA HOT 100  - Bert Bennett

16.00 - 18.00  Lex Harding Show

18.00 - 19.00  Jukebox - Stan Haag

 

 

Gelijk ook nog maar even de (verbeterde) Radio Caroline programmering. :-)

 

Maandag t/m vrijdag:

 

19.00 - 21.00  Simon Barrett

21.00 - 23.00  Tony Allan

23.00 - 01.00  Johnny Jason

01.00 - 03.00  Dave Owen

03.00 - 06.00  Don Stevens

 

Zaterdag t/m zondag:

 

19.00 - 21.00  Dave Owen

21,00 - 23.00  Johnny Jason

23.00 - 01.00  Tony Allan

01.00 - 03.00  Don Stevens

03.00 - 06.00  Simon Barrett

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Vind ik leuk 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag viel het boek met de biografie van Rob Out hier op de mat.

Er zijn de afgelopen week al wat opmerkingen gemaakt over de cover van dit boek, maar de binnenkant is net zo bedroevend.

Het doet meer denken aan een Print-on-Demand boek.  Hopelijk is de inhoud beter dan de verpakking.

 

Grt,

 

Peter

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei pvanklei:

Vandaag viel het boek met de biografie van Rob Out hier op de mat.

Er zijn de afgelopen week al wat opmerkingen gemaakt over de cover van dit boek, maar de binnenkant is net zo bedroevend.

Het doet meer denken aan een Print-on-Demand boek.  Hopelijk is de inhoud beter dan de verpakking.

 

Grt,

 

Peter

 

Oei.

Van der Veer is door Out bij leven en (relatief) welzijn weleens uitgemaakt voor prutser. Dat was in de periode dat Rob al 'out' was bij Veronica en Bert aan het hoofd stond van een van de vele reïncarnaties onder die naam.
Ik had gehoopt dat hij de handschoen van Out in ieder geval postuum had opgepakt.

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.