Spring naar bijdragen

Mi Amigo Playa de Aro studio building


Albatrosstudio

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Albatrosstudio:

Afgelopen weekend in Playa de Aro maar weer eens dezelfde foto's gemaakt...…..

Zou jij de enige zijn die in dit bijna voormalige bedevaartsoord foto's neemt van de plek waar vroeger ooit de studio's  van Mi Amigo waren? 

Onvoorstelbaar dat het daar jaren lang bruiste van activiteiten . Alles is weg...de ziel is verdwenen. 

 

Heb je ze ook genomen van de burelen waar de Nederlandse stations ooit zetelden in Den Haag, Amsterdam,Hilversum, Blaricum, Oostburg,etc ?

 

Salut

Leendert

  • Vind ik leuk 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Juul:

Van en over Veronica heb ik ze wel..............hi

 

Maar Leendert, ik heb ook wel zoiets. Douwe gaat wel heeeeeeeel erg ver. Last van de hitte ?

Viel mee Juul. Het was daar 26 graden en hier 31. We gaan trouwens ook naar het strand, het zwembad, middeleeuwse stadjes etc. Natuurlijk wel allemaal vanuit de uitvalsbasis het Aromar hotel, bekend van de Mi Amigo reclames, terwijl het ook goedkoper kan :-). Gisteren middag geluncht met de eigenaresse, mw. Carmen Hospital, de weduwe van de in 2012 tragisch omgekomen Jordi Comas, de grote vriend van Silvain Tack die ten tijde van radio Mi Amigo wethouder van toerisme was in Playa en later voorzitter van de Kamer van Koophandel. Oude herinneringen opgehaald en door mijn vele Mi Amigo foto's "gewandeld".

 

2 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Heb je ze ook genomen van de burelen waar de Nederlandse stations ooit zetelden in Den Haag, Amsterdam,Hilversum, Blaricum, Oostburg,etc ?

 

Salut

Leendert

Zelfs bij jou in de buurt. Radio Nova Ventimiglia en Sebourga, Sunshine Antibes, Riviera Radio Camporosso etc. etc. Hierbij wat beelden, jouw bekend.

RI 00110.jpg

RI 00119.jpg

SU 00133.jpg

SU 00134.jpg

bewerkt door Albatrosstudio
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Leendert Vingerling:

 

Dit is Susan Charles(Cameron)  die op de Ross Revenge  voor Radio Caroline programma's deed. Een mooie prettige vrouwelijke stem. Ze zit hier in de studio in Antibes in Zuid-Frankrijk. Zal 1987 zijn geweest denk ik. De plaats waar ik van 1996-2000 ook heb gewoond.

8-10-1987 om precies te zijn Leendert

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Juul:

Van en over Veronica heb ik ze wel..............hi

 

Maar Leendert, ik heb ook wel zoiets. Douwe gaat wel heeeeeeeel erg ver. 

Ik roep in dit soort situaties graag een citaat van de schrijver Godfried Bomans in herinnering:

 

Ga nooit terug naar een plek waar je ooit gelukkig bent geweest. Dat loopt altijd op een teleurstelling uit. Je hebt er in je herinnering iets bij opgeteld en dat blijkt er dan helemaal niet te zijn. En in plaats van dat er weer af te trekken, geef je die plek de schuld.

 

 

Salut

Leendert

  • Vind ik leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Ik roep in dit soort situaties graag een citaat van de schrijver Godfried Bomans in herinnering:

 

Ga nooit terug naar een plek waar je ooit gelukkig bent geweest. Dat loopt altijd op een teleurstelling uit. Je hebt er in je herinnering iets bij opgeteld en dat blijkt er dan helemaal niet te zijn. En in plaats van dat er weer af te trekken, geef je die plek de schuld.

 

 

Salut

Leendert

Zelden grotere onzin gelezen

  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Albatrosstudio:

Zelden grotere onzin gelezen

Dan verschillen we van mening. Mag dat? Ja, dat mag.

 

Ga maar eens terug naar het huis waar je geboren bent, of het lagere school gebouw of een oude kroeg. Ik spreek natuurlijk voor mezelf, maar het valt altijd tegen. Dus de gedachtengang van Bomans klopt.

 

Salut

Leendert

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Dan verschillen we van mening. Mag dat? Ja, dat mag.

 

Ga maar eens terug naar het huis waar je geboren bent, of het lagere school gebouw of een oude kroeg. Ik spreek natuurlijk voor mezelf, maar het valt altijd tegen. Dus de gedachtengang van Bomans klopt.

 

Salut

Leendert

Nooit last van. Ik rijd nog regelmatig langs alle huizen waar ik in Ermelo gewoond heb. Even door die oude woonwijk, kijken hoe het is. Vind alles alleen maar leuker worden. Mag dat?

Ik lees op Wikipedia over Bomans: "Hij heeft tijdens zijn leven weinig officiële erkenning gekregen", dat begrijp ik dan wel.

  • Vind ik leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
Op ‎28‎-‎8‎-‎2019 om 23:43 zei Albatrosstudio:

Nooit last van. Ik rijd nog regelmatig langs alle huizen waar ik in Ermelo gewoond heb. Even door die oude woonwijk, kijken hoe het is. Vind alles alleen maar leuker worden. Mag dat?

Ik lees op Wikipedia over Bomans: "Hij heeft tijdens zijn leven weinig officiële erkenning gekregen", dat begrijp ik dan wel.

Een aantal jaren geleden bezocht ik een opendeurdag van één van de middelbare scholen waar ik ooit ben geweest.

Het was prettig het ganse gebouw van beneden tot boven en van boven naar beneden af te gaan en alles na jaren weer eens te zien.

 

Vroeger ging ik in principe met een vriendin niet op vakantie naar een plaats waar ik eerder met iemand anders was geweest. Met de jaren ben ik hiervan terug gekomen en kan het mij niet zoveel meer schelen.

Plekken waar je vroeger een nare ervaring hebt opgedaan, moet je een nieuwe kans geven. Dat is alleszins mijn mening.

bewerkt door Bart Van Peer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei radiovriend:

Ook in de bijbel staan onzin.

Dus mijn bericht laten staan. Het gaat toch om de disscusie. En de mond snoeren hoort daar niet bij.

 

Ik kon de opmerking aanvankelijk niet plaatsen, maar na herlezing van de postings kwam ik een opmerking van Douwe tegen. Die doet het citaat van Godfried Bomans  af als:

 

Op 28-8-2019 om 10:10 zei Albatrosstudio:

Zelden grotere onzin gelezen

 

Is daar soms je reactie van 'in de bijbel staat ook onzin'  op gebaseerd ?

 

Salut

Leendert

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei radiovriend:

Ook in de bijbel staan onzin.

 

Het originele 'verwijderde' bericht door een (stealth ?) moderator was net even iets anders, zoiets als de bijbel staat met stip op nr 1 qua onzin.

 

20 minuten geleden zei Leendert Vingerling:
Op ‎28‎-‎8‎-‎2019 om 10:10 zei Albatrosstudio:

Zelden grotere onzin gelezen

 

Is daar soms je reactie van 'in de bijbel staat ook onzin'  op gebaseerd ?

 

Ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • de redactie locked, unlocked en locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.