Spring naar bijdragen

Radio Mi Amigo - 29 06 1985 - top 50


martinja

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei martinja:

Ja, Duisburg, dat herinner ik me - ik ken de plaats alleen in Duitsland - lang geleden allemaal

Duisburg ligt tussen Brussel en Leuven en is een onderdeel van de gemeente Tervuren en bevindt zich op een heuvelrug. Ook hier moesten de grote vermogens gestaakt worden en dit betekende uiteindelijk het einde.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor ons in Duitsland is het grappig, dat grote Duitse steden zoals Duisburg en Essen ook in Belgie te vinden zijn :D  Mi Amigo Duisburg was toen ook in het Duitse grensstreek goed te ontvangen. Hartelijk bedankt voor de Opnames! Zippyshare is ook in Duitsland gesloten en alleen maar via Proxy te berijken, waarom dan ook... 

bewerkt door Lothar Latte
  • Vind ik leuk 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-8-2019 om 07:48 zei martinja:

Ja, Duisburg, dat herinner ik me - ik ken de plaats alleen in Duitsland - lang geleden allemaal

Bert de Groef begon ooit in Brussel bij radio 104, radio Relax, radio Contact, Huguette, Maeva Mi amigo Moetoen en daarna bij Donna, 4FM, Joe en Nostalgie maar dan onder de naam Johan Henneman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.