Spring naar bijdragen

cdb

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei cdb:

Ik moest gewoon iets doen. Een videootje gemaakt over het laatste uur van Radio Veronica waarin een stukje muziek van The Cats. Kan het niet tegenhouden, de tranen staan in mijn ogen.  Please login or register to see this link. Please login or register to see this link.

 

 

afbeelding.png.a582cf78764f326c5e615572489495d4.png

afbeelding.png

afbeelding.png

afbeelding.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Juul:

Grappig Cor,

 

Voor mij is het vandaag een dag als alle andere............en toen was het veel slechter weer.

 

 

Juul kotst2 kopie.jpg

Goeie morgen Juul. Ik heb ook jaren gehad dat het allemaal aan mij voorbij ging. Ben er de laatste tijd wat meer bewust mee bezig geweest. Ik moest het gewoon even kwijt. Het is al weer verschrikkelijk lang geleden, maar het blijft me toch raken. Zo af en toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei radio tpot:

Dus het klopte, ze waren er mee opgehouden.

 

In 1972?  ;-)

 

"Op 31 augustus 1972 stopte Radio Veronica om 18.00 uur met uitzenden. De piratenzender werd in stijl afgesloten met het Wilhelmus"

 

Zelf met een goede bron als info gaat het toch nog fout.

 

Please login or register to see this link.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Robin Westhof:

 

In 1972?  😉

 

"Op 31 augustus 1972 stopte Radio Veronica om 18.00 uur met uitzenden. De piratenzender werd in stijl afgesloten met het Wilhelmus"

 

Zelf met een goede bron als info gaat het toch nog fout.

 

Please login or register to see this link.

 

 

Door Joyce Hoogland. Waarschijnlijk een best mens met de beste bedoelingen een stukkie moeten schrijven over Radio Veronica. De Radio Veronica waar zij totaal geen weet van heeft en daarom enige info moet opzoeken. Dat kan een volgende keer beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rob1955:

 

 

Please login or register to see this link.

afbeelding.png

afbeelding.png

afbeelding.png

Video op YouTube is geblokkeerd (wat ik eigenlijk al verwachte) en is daarom inmiddels verwijderd. Is te bekijken na downloaden via link Pixeldrain. Groeten, Cor.

bewerkt door cdb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei thijs5326:

Ach, iedereen maakt wel eens een type-fout. Lex Harding had het als eens over 31 december 1974, volgens Rob Out bracht Radio Veronica 172 uur muziek per week en volgens Hans Knot was de zomer van 1976 niet zo mooi als de gemiddelde zomer....

 

 

Leuk Thijs !!!!

 

"Naarmate de jaren verstrijken vervagen de herinneringen"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cdb:

Het is al weer verschrikkelijk lang geleden, maar het blijft me toch raken. Zo af en toe.

 

Je bent niet enige Cor. Ik heb dat ook.  

 

Het is hier vandaag weer zo snikheet (34°)dat ik binnen zit met de airco aan en luister met een historisch oor naar de volledig laatste dag van Veronica  die wordt uitgezonden via 'The Radio Ship 'Please login or register to see this link.

 

alleen te beluisteren op 128b:

 

Please login or register to see this link.

 

 

Salut

Leendert

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei thijs5326:

 

Ik bedoel, over welke plaat gaat het verhaaltje?

Jaaa.......... Thijs, ik vind dat je wel een punt hebt.

Ik zou het ook niet weten. Want de tekst heeft geen relatie met de plaat vind ik ook.

Ik denk dat onze Bart effe twee zaken door elkaar haalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Juul:

Jaaa.......... Thijs, ik vind dat je wel een punt hebt.

Ik zou het ook niet weten. Want de tekst heeft geen relatie met de plaat vind ik ook.

Ik denk dat onze Bart effe twee zaken door elkaar haalt.

 

Nee, dit was een onderdeel van z'n programma. (De plaat en z'n verhaal) Bart vertelde een verhaal over een plaat. Hij gebruikte Heather als achtergrondmuziek. Vervolgens kwam de plaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.