Jump to content
Sign in to follow this  
Piet van der Vooren

Politieke discussies

Recommended Posts

Ik vind het jammer dat enkele leden in dit forum het nodig vinden om af te wijken van het eigenlijke onderwerp, en hun persoonlijke algemene politieke opvattingen menen te moeten ventileren. Behalve dat de meeste lezers daar waarschijnlijk geheel niet in geïnteresseerd zijn, is het ook storend.

• Like 1
  • Thanks 2

15 uur geleden zei Leendert Vingerling:

Wat betreft het behouden van de Norderney, want daar gaat deze discussie over. Het is nu te laat vrees ik.

Het is al (heel) lang te laat en daarom is het idee van Lex zo slecht nog niet, maar er zullen wel weer regels zijn, dat (zelfs) zoiets ( het afzinken van de Norderney voor Scheveningen) ook  niet uitvoerbaar is.

Dus wordt het uiteindelijk  toch de sloop.

1 uur geleden zei Piet van der Vooren:

Ik vind het jammer dat enkele leden in dit forum het nodig vinden om af te wijken van het eigenlijke onderwerp, en hun persoonlijke algemene politieke opvattingen menen te moeten ventileren.

Zulke reacties komen meestal van de linksmensen.

Maar bij het bashen van Trump, Le Pen, Wilders, Baudet ect...  ook op dit forum, hoor je ze niet.

Behalve dat de meeste lezers daar waarschijnlijk geheel niet in geïnteresseerd

Misschien zijn de meeste lezers daar juist wel in geïnteresseerd, want het is nog wel wat, dat Nederland op termijn een islamitisch land wordt met alle gevolgen van dien.

is het ook storend.

Zoals b.v. Leendert, het terloops verwerkt in zijn div reacties op dit forum, totaal niet.

• Like 2

Ik vind het jammer dat enkele leden in dit forum het nodig vinden om af te wijken van het eigenlijke onderwerp, en hun persoonlijke algemene politieke opvattingen menen te moeten ventileren. Behalve dat de meeste lezers daar waarschijnlijk geheel niet in geïnteresseerd zijn, is het ook storend.

Ik ben het helemaal met je eens! De opmerking die Leendert terloops maakt over de toekomst van Nederland past hier niet. Net als de reactie van Robin op die van jou.

Dit is een radioforum. Hier wordt gediscussieerd over alles wat met radio te maken heeft. Iedereen mag zijn eigen politieke mening hebben maar dit soort opmerkingen horen hier niet thuis. Daar zijn genoeg andere fora voor. 

We gaan hier strenger op modereren. 

Topic is de reünie van afgelopen weekend en naar dat onderwerp gaan we terug. Ik was vrijdag gelukkig in de gelegenheid om even langs te gaan. Douwe, Juul, Jaap en Ferry weer een handje kunnen schudden en met Jelle Boonstra en Peter Teekamp kunnen praten over hulp bij een radio-onderwerp waar ik mee bezig ben. Voor mij was het een geslaagde dag.

• Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 2

1 uur geleden zei Vincent:

k ben het helemaal met je eens! De opmerking die Leendert terloops maakt over de toekomst van Nederland past hier niet. Net als de reactie van Robin op die van jou.

Vincent en Piet,

Jullie moeten niet gaan overdrijven. Hoe vaak komt zoiets nu voor? Ik zie dat ik bijna 2000 postings heb geplaatst. Hoeveel keer ging het niet over de radio?  Waarschijnlijk op één hand te tellen.

En bovendien snijdt  mijn terloopse opmerking over de toenemende islamisering wel degelijk hout , omdat het de toekomst van de radio in het algemeen en het radio cultureel erfgoed in het bijzonder zal treffen.

Maar als we dit onderwerp in de rubriek' stamtafel 'zouden voeren,  is het in jullie ogen dan geen probleem? Of ...toch wel?

Salut

Leendert

• Like 2

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Doneer

Support the Radiotrefpunt
    We appreciate all donations!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Recently Browsing

No registered users viewing this page.

• Member Statistics

• Total Members
      4,061
    • Most Online
      2,923

Newest Member
    ardo
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.