Spring naar bijdragen

Filmpje RNI


Juul

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Juul:

Ik kwam  bij het zoeken in ons archief een stukje film tegen dat Ruud Doets ooit maakte.

Je ziet dat de  collega's van RNI bij ons op werkbezoek waren geweest. De enige die ik herken is Nico Steenbergen. Ik heb inmiddels hem dit stukje ook gestuurd.

Wie herkent de andere RNI mensen?

 

Juul

 

film : © Stichting Norderney.

 

Please login or register to see this link. RNI op bezoek met Nico.mov

Juul,

 

In het begin, van de drie heren de middelste Arend Langeberg dacht ik.

 

Nico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hartelijk dank voor het delen van dit filmpje, Juul! Voor mij als RNI fan zijn dit bijzondere beelden.

 

Ik vraag me of op de slanke persoon met half korte broek en zwart haar tot op de schouders niet Peter Chicago zou kunnen zijn. Mogelijk is er iemand op het forum die Peter kent uit de periode (ik schat) 1972, die kan kijken of dat klopt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Ben:

Hartelijk dank voor het delen van dit filmpje, Juul! Voor mij als RNI fan zijn dit bijzondere beelden.

 

Ik vraag me of op de slanke persoon met half korte broek en zwart haar tot op de schouders niet Peter Chicago zou kunnen zijn. Mogelijk is er iemand op het forum die Peter kent uit de periode (ik schat) 1972, die kan kijken of dat klopt?

Daar dacht ik ook aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Ben:

Mogelijk is er iemand op het forum die Peter kent uit de periode (ik schat) 1972, die kan kijken of dat klopt?

 

Ik ken hem niet van de periode van 1972,  maar vanaf 1983.

 

Een mens verandert niet zijn 'maniertjes' en daar kan ik aan zien dat het  inderdaad Peter Chicago is. Het in de handjes wrijven, de armen over elkaar  en de wat houterige motoriek zijn duidelijk herkenbare trekken.

 

Het moet ergens in de zomer van 1972 zijn geweest, omdat  mede bezoeker Arnold Layne(=Roger Scott) pas in april 1972 voor RNI ging werken. Chicago zat  in september al op de Mi Amigo, die ook voor de kust van Scheveningen werd 'geparkeerd'.

 

Bijgaand een foto van Chicago in de studio aan boord van de MEBO 2  met Tony Allan en Terry Davis.

 

Foto is van Paul May

Please login or register to see this link.

 

Salut

Leendert

 

 

pmay21.jpg

bewerkt door Leendert Vingerling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Juul:

Ja hoor Leendert, er werden over en weer "werkbezoeken" gebracht.  Zoals hier van Cees Manintveld bij Andy Archer.

Waar het was weet ik niet......(Caroline, Mi Amigo).............

 

En Ruud Doets heeft ook veel van die bezoeken gefilmd.

 

screen 47.jpg

 

 

Dat is inderdaad aan boord van de Mi Amigo, Juul.

 

Piet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.