Spring naar bijdragen

Gezocht Dutch Invasion Top 40 aflevering 8-4-2011 (Max tv)


cdb

Aanbevolen berichten

Ik ben opzoek naar het tv programma Dutch Invasion Top 40 van 8 April 2011. Is niet meer online. Misschien dat iemand deze nog heeft. Te gast waren Erik de Zwart, George Baker, Jan van Veen, Piet Veerman en Rudy Bennett. De presentatie was in handen van Ad Bouman. Groeten, Cor.22-december-2011.jpg.d719e9095e647ebf07d2ea53673a15b1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei cdb:

Ik ben opzoek naar het tv programma Dutch Invasion Top 40 van 8 April 2011. Is niet meer online. Misschien dat iemand deze nog heeft. Te gast waren Erik de Zwart, George Baker, Jan van Veen, Piet Veerman en Rudy Bennett. De presentatie was in handen van Ad Bouman. Groeten, Cor.Please login or register to see this link.

Ik denk dat ik dat heb... waren het 3 afleveringen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Theo Jansen:

Ik denk dat ik dat heb... waren het 3 afleveringen?

Dit gaat geloof ik wel over 3 afleveringen. Een deel van de muziekspecials die Max heeft uitgezonden. In een van de afleveringen gaat het mede over Piet Veerman. Als je deze hebt, dan zou dat mooi zijn. Misschien kan je het in een bestand ergens neerzetten. Groeten Cor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Theo Jansen:

Ik twijfel of dit is wat je zoekt. want bij mij is het uit 2012

 

Hier kun je het pakketje downloaden

 

Please login or register to see this link.

 

Succes

Laat het even weten of dit het is

 

Gr.
theo

Prachtig. Dit zijn inderdaad de programma's die ik bedoel. Als het goed is zijn dit de uitzenddatums: vrijdag avond 25 maart 2011 van 17.35 uur tot 18.25 uur bij Tv Max. The Dutch Invasion Top 40.
Ad Bouman analyseert de hits uit die tijd met onder andere George Baker, Piet Veerman, Rudy Bennett, Jan van Veen en Erik de Zwart. Andere uitzendingen: Deel 2  1 april  Deel 3  8 april.    Geweldig Theo. Bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.