Spring naar bijdragen

Jefferson Airplane radio show


Juul

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei Juul:

Dag Ben,

 

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren. Doe ik het niet voor niks.

 

Ik heb er nog meer, zal ik zo af en toe upoaden. 

 

Juul

 

Dat zou ik erg leuk vinden, Juul. Ik luister graag naar radio uit de VS. Zelf heb ik een aantal LP's in de kast staan van Amerikaanse radioshows. Ik hoop de komende jaren de tijd te gaan hebben om deze ook 's te gaan digitaliseren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK Ben ja ,je moet er effe tijd voor maken.

Ik zal later vandaag wel weer wat uploaden.  Ik doe dat via WeTransfer , dat gaat veel sneller dan Pixel merk ik.

 

Maar ik werk nu met KPN  kabel samen met een KPN oplossing voor buitengebieden, met een 4G ontvanger. Gaat prima. Heb meestal zo'n 35 Mb.

Wij hebben hier niks in het buitengebied.

 

 

Juul

 

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben een regelmatig gebruiker van wetransfer. Diegenen, die de betaalde wetransfer service gebruiken, hebben sinds afgelopen week 1 TB opslag (was daarvoor 100 Gb).

 

Fijn dat KPN uiteindelijk een goede oplossing heeft geïmplementeerd voor de klanten in de buitengebieden. Er is jaren gezocht naar een goede oplossing, die ook nog betaalbaar moest zijn. Met de komst van 4G is dat realiseerbaar geworden. Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik op de glasvezel ben aangesloten en dan heb je meer down/uploadsnelheid dan je echt nodig hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.