Jump to content

Featured Replies

Posted
  • Popular Post

Van de Golden Radio NL server

Horizon Leende 92.9 FM - 22082009 - 1603-1800 Uur - Peter Petersen - De Muziek Carrousel

This is the hidden content, please
  • 2 weeks later...

Horizon Leende 92.9 FM - 20090822 - 1603-1800  - Peter Petersen - De Muziek Carrousel [Ex Radio Marina Oostduinkerke - West-Vlaanderen DJ]

Waar is de tijd. Dit nam ik op 10 jaar geleden en Peter Petersen Radio Marina is al weer uit de tijd van 1981 !

Wat word ik een tss craaack oude zeerover en jij de piraat van Radio Marina Eindhoven rond 1980-1981 word een oude landpiraat !

Ik las dat Peter (Arno) het ochtend-avondnieuws nog doet op Horizon

Of hij nog ergens DJ is weet ik niet

Groet

Wat een mooi progamma maar een vraagje zou iemand dat begin stukje jingle met Bert Visscher op mp3 kunnen zetten of op zippyshare ik kan niet knippen of plakken hij is stuk snik snik bvd

• 3 weeks later...
  • 9 months later...
  • Popular Post

Ojee sorry, een jaartje geleden, maar zag het eerder vandaag voor het eerst :)

Mocht Chaldy nog belangstelling hebben voor de Bertje knipjes ik ben even het archief in gedoken en kwam wat in een 2003 werk mapje tegen en heb er ook een mixje achtergezet :)

Ik ben overigens nog altijd werkzaam voor Radio Horizon (sinds 19 april 2003) tegenwoordig overigens RTV Horizon.
Lees er al sinds 17 juli 2004  iedere werkdag, nog altijd trouw, het regionieuws, zoals goede vriend van weleer Jean-Pierre al zei :)
Programma's maakte ik tot paar jaar terug (2005-2018) iedere werkdag van 6:00 tot 10:00 voor Family Radio Beiaard (in Dendermonde).
Tot deze geheel onverwachts en met een politiek luchtje bij de laatste zenderverdeling  de uitzendfrequentie kwijt raakte !

Misschien kan je het programma van 22082009 nog eens posten Martin kan ik het ook nog eens terug horen :)

Edited by Peter Petersen

• Author
  • Popular Post

Ach we kennen elkaar al 40 jaar :)   Wat zat jij net als ik op een lading radiostations - dat ben ik nooit vergeten. Leuk dat je bij Peter bent gebleven. Hij heeft mij lang geleden ook gevraagd, maar ik doe niets meer op dat vlak als toen.

Ik ben nog es aan het zoeken gegaan en kwam het volgende tegen:

Met dank aan Jean-Pierre Legein van Golden Radio NL

Horizon 92.9 FM Heeze-Leende - 10102009 - 1642-1800 Uur - Peter Petersen - Muziek Carrousel

Horizon Leende 92.9 FM - 22082009 - 1603-1800 Uur - Peter Petersen - De Muziek Carrousel 

Sorry voor de laate reactie ik ben je heel dank baar  echt super tja zat gisteren buiten en genieten van het mooie super mooie weer

maar heel veel dank groetjes Chaldy.