Spring naar bijdragen

Mi Amigo boek - Ferry Eden


Albatrosstudio

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Albatrosstudio:

Zojuist werd ik door de schrijver Ferry Eden persoonlijk verrast met mijn exemplaar van het nieuwe Mi Amigo boek waaraan ik een bescheiden bijdrage heb mogen leveren in de vorm van veel foto's en zoals Ferry het in het boek noemt "tekstcorrectie en ondersteuning". Wat is het mooi geworden!

 

Erg attent van Ferry. Je hebt er dus aan meegewerkt.  Hoe komt Ferry bij jou terecht ? Toevallig of kenden jullie elkaar ?  Of door de Barneveldse dependance van het 'Zeezender beeld en geluid archief? 

 

Meneer Eden heeft voor ingewijden een sterke sub titel gekozen: De Vlaamse 'Tack' van de zeezenders.

 

Ik hoop dat ik honderd word, want ik er komen de laatste jaren zoveel  zeezender boeken uit die ik nog moet lezen. En deze wil ik zeker niet missen.

 

salut

Leendert

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad het ziet er veel belovend uit. Kan ik die geschiedenis ook eens tot mij nemen.............hi

49 minuten geleden zei Albatrosstudio:

Zojuist werd ik door de schrijver Ferry Eden persoonlijk verrast met mijn exemplaar van het nieuwe Mi Amigo boek waaraan ik een bescheiden bijdrage heb mogen leveren in de vorm van veel foto's en zoals Ferry het in het boek noemt "tekstcorrectie en ondersteuning". Wat is het mooi geworden!

 

 

 

IMG_3902.JPG

IMG_3903.JPG

IMG_3904.JPG

 

 

en dat nog wel op "De rustdag", althans dat zeggen ze hier..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei pvanklei:

Ziet er goed uit met hard kaft.  Ik ben erg benieuwd naar de inhoud van het boek.

 

De tekst zou volgens mij alleen "... met het resultaat" moeten zijn.

 

Ik denk dat beide kan.

1 uur geleden zei Leendert Vingerling:

 

Erg attent van Ferry. Je hebt er dus aan meegewerkt.  Hoe komt Ferry bij jou terecht ? Toevallig of kenden jullie elkaar ?  Of door de Barneveldse dependance van het 'Zeezender beeld en geluid archief?

Het laatste Leendert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Jean-Pierre De Zeerover:

Ik wacht met spanning op het boek als Mi-Amigo fan, en zijn loopbaan op radiogebied altijd gevolgd 

Blijer word ik dat Douwe bijdroeg met o.a . mooie foto's !

Bij deze een  dank en mijn waardering Douwe

 

Jean-Pierre Legein

Dank je man. Ik ken de tekst dus al maar geniet van de foto's en andere illustraties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb het inmiddels ook ontvangen en vind het een prachtig boek.

Misschien kan een andere schrijver van dit soort boeken het eens lezen en daar zijn voordeel mee doen.

Want hij heeft het talent van een spannend verhaal een gort droge opsomming van feiten te maken.

Persoonlijke mening hoor.

F B.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei freddie:

heb het inmiddels ook ontvangen en vind het een prachtig boek.

Misschien kan een andere schrijver van dit soort boeken het eens lezen en daar zijn voordeel mee doen.

Want hij heeft het talent van een spannend verhaal een gort droge opsomming van feiten te maken.

Persoonlijke mening hoor.

F B.

 

Wie bedoel je?

 

Ik ken behalve Ferry, maar enkele schrijvers van boeken over de Nederlandstalige zeezenders. Auke Kok, Rob Out, Jan- Fre  Vos, Bert van der Veer, Peter R. De Vries, Henk van Gelder en Hans Knot. Ik ben er misschien nog een paar vergeten. 

 

Wie heeft er van deze schrijvers dan het talent om van een spannend verhaal een gortdroge opsomming van feiten te maken?

 

 

salut

Leendert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei pvanklei:

Ik denk dat ik wel weet wie Freddie bedoeld, maar hij mag het zelf zeggen 😉

 

Ja, reuze benieuwd.

 

Hoewel e.e.a. natuurlijk wel afhangt wat de "bedoeling" is van het schrijven. Soms zijn ( gortdroge) feiten op een rij zinvoller dan een leuk sappig geheel.

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.