Spring naar bijdragen

Radio 192 01.06.2003 00:44-02:08


Jan-Fre

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Jan-Fre:

In verband met verhuizen zat ik net een kast uit te zoeken. Ik kwam een map tegen met mp3 cd's van Radio 192.

De cd's doen het nog, dus worden ze nu overgezert op harde schijf en zo langzamerhand hier aangeboden.

Hier de eersten: 

 Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

 

More to come als jullie willen.

Laat maar komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar is de tijd. Toen de radio hier en daar in NL niet meer en ook streams niet meer beschikbaar waren kon ik opeens niks meer beluisteren in Vlaanderen. Ik geloof dat Ferry Eden tot de laatste snik bleef doorgaan. Zelfs toen dacht ik ze te horen waren heel beperkt ergens via kabel ofzo.

Een jongen die nog studeerde en later dj  (naam vergeten) werd bij een NL zender fixte het voor mij zodat ik kon luisteren , een streampje voor 12 tot 20 luisteraars maar dan was geluid niet meer goed of  kon je er zelf niet meer op. Ik hield ermee  op om de link door te sturen naar radio kennissen.

Vervelend dat het niet meer lukte tot iemand stopte met luisteren kennelijk

Ik wilde opnemen

de opnames denk ik bood ik ooit aan via onze Golden Radio club met Martien.

Honderden uren. Ook Jan Fré heeft toen ook nog flink zijn best gedaan met het aanbieden van vele uren !

Mijn opnames:

Bevinden zich nu ergens op 1 van mijn 45 50 computer schijven, waar juist oei.

Mooie tijd Radio 192.

 

Ik had veel op cd schijfkes of DVS staan 

Maar snel beginnen overzetten later met de jaren

Reden:  toen effe problemen want af en toe op de cds, kon ik soms een programma  opeens niet meer afspelen. 

Bad file of anders, jaja

 

 

 

bewerkt door Jean-Pierre De Zeerover
bewerken
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.