Spring naar bijdragen

Laatste programma Bart van Leeuwen op Radio 538 30-09-1997


Onno87

Aanbevolen berichten

De dag dat Max Verstappen het levenslicht zag. Deze dag hangt me nog bij. Bart zijn laatste programma maar bleef nog een aantal jaren achter de schermen werken bij Radio 538. In mei 2000 ging ie weer programma's presenteren bij Radio Nationaal. Deze dag was ook de laatste dag voor Will Wil Wel met Will Luikinga op Radio 538.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als eerste mooi om dit weer terug te luisteren  🙂 Volgens mij was de laatste Will Wil Wel op 26/09/97 . Dat staat iig op mijn cassettebandje. Ben bezig om hem te uploaden maar een deel op cassettebandje klinkt niet meer zo goed, dus ben bezig om het luisterbaar te maken om het zo maar te zeggen 

Volgens mij deed Rick van Velthuysen een paar dagen 12-14 omdat Michael Pilarczyk nog 14-18 deed. Vanaf 1 oktober was 09-12 Arlo van Sluis, 12-15 Michael Pilarczyk 15-18 Wessel van Diepen. Ik kan het misschien fout hebben, maar dacht dat het zo was

Met vriendelijke luistergroet 😉

538 Will Wil Wel.jpg

bewerkt door Erwin!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ja Rick van V deed op maandag 29 en dinsdag 30 september 12.00 - 14.00 "Een Lekker Tussendoortje". Vanaf 1 oktober was het inderdaad 06-09 Ruud met The Jungle (En na Ruud's vertrek naar BNNVARA okt 1998 werd dat The Morning J.E.M. met Jeroen Nieuwenhuize, Michiel Veenstra en Erik-Jan Rosendahl), 09-12 Arlo met Greatest Hits, 12-15 Mikey Mike, 15-18 Wessel, 18-21 Niels Knock Out met Niels Hoogland en 21-00 AfterDark met Wouter van der Goes. Na 01-01-98 ging Wouter naar Veronica FM en kwam Barry Paf op 21-00. En dat heeft ie laaaaaaaaaaaaaang gedaan, tot 2007! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat weet je dat nog goed.

Ja bij Rick die deed tussen de middag een spel dat heette Brainstorm, en hij deed als eerste de flitsers opnoemen bij de verkeersinfomatie.  En ik vond die jingle altijd zo leuk waar hij mee begon.

"maandag dinsdag woensdag en donderdag en vrijdag" op de maat van een rapnummer was dat geloof ik, welke weet ik zo gauw niet

En bij Barry kwam altijd als laatste op de valreep,  dat heeft mij echt een hoop slaap en nachtrust gekost.  Ik vond dat altijd mooi om naar te luisteren , van die mensen die iets goed wilde maken voordat de uitzending was afgelopen. 

 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.