Spring naar bijdragen

MFM - 25 08 2009 - Luc en Dirk live in Aalst - 1700 tot 1800


martinja

Aanbevolen berichten

MFM - 25 08 2009 - Luc en Dirk live in Aalst - 1700 tot 1800

 

Mfm - 20090825 - 1700-1800 - Luc De Groot En Dirk De Beuk Live  In Aalst

 

maar...MFM of Mfm ....de M is de aanzet geweest na hun Maeva overname programma's periode . Lees hier meer:  Please login or register to see this link.

 

Leuk om Mario zeg maar wijlen Luc de Groot te horen

In zijn radio praatcafé ook na Radiovisie club vergaderingen ging ik naar toe

Eerst was het Radiocafé van Radiovisie , daarna in feite was het Luc ......

Altijd zeer goed ontvangen geweest door den Luc

Ook hier is van Waar is de tijd...

Ooit was Luc ook eens op een radiodag van de Franse radioclub waar hij de Nederlandse vertaling inleide

Hij kwam mij nog vragen hoe ik het vond en er eventuele opmerkingen waren, haha

Ik zei hem maar.Luc u bent toch de DJ 

Jamaar zei ie dan wil toch een oprechte mening van iemand waarop ik kan betrouwen. en dat ben jij.

Ach zei ik , niemand gaat het verbeteren, en wie wel commentaar geeft moet het zelf maar doen. en ikzelf kan het niet, dus wat mij betreft ik ben super tevreden.

Al het Frans is niet aan mij besteed het is puzzellen.

 

Onlangs 2019 of 2018 is de Nederlandstalige Belg Boudion die in de organisatie hielp o.a. voor Calais helaas overleden aan ziekte.

De radiodag Calais is al jaren gestopt. 

Voor de voorzitter Francois is ook de ouderdom de overwinnaar. mensen die uitvallen door o.a. ziekte enz......

Ik mis Calais, gelukkig is er nog het papieren radioblad waar ik een abbo op heb op de Engelstalige versie (niet de Franstalige)

Ik heb dus nog altijd het vertrouwde papier ritselend in mijn handen al is het niet in het Nederlands

Luc de Groot kon door ziekte toen ook niet meer op Calais aanwezig zijn.

 

Ik weet nog op een Aalsterse radiopraat café dag we hapjes gingen krijgen deze keer uit den frietpot

Ronny en Martine Golden Radio club leden-vrienden  in feite waren bevriend met Luc  en verzorgden de hapjes enz

Helaas Luc had gezegd, achterkamertje tijd niet in gebruik, daar is alles voorradig ook ne frietpot, breng niks mee....zo geschiedde

Ik was aan het wachten op hapjes en opeens deed men teken , Jean-Pierre kom eens....ik dacht Martine toonde me de gevonden frietpot

Helaas de pot bevatte al een hapje

Ik dacht met een staartje eraan en ik denk dat het en muis was, in het vet glibberig in het overvloedig eten toch overleden

Mijn goesting was even over

Hoe het opgelost word weet ik niet meer precies

Maar Ronny zei  ..maar nee Jean-Pierre ik laat mijn kop niet hangen en veel hapjes van vlees komen van over de grens in NL gekocht, goedkoper, al die moeite. hoe dan ook de hapjes moeten eraan komen in 't Café

Het zijn van die dingen die je nooit meer vergeet

Maar hoe dan ook nieuw frietvet of geleende pot bij buren ofzo...de diverse hapjes van Ronny door Martine mij aangereikt  mmm lekker en top !

En hoe langer je moet wachten , honger is de beste saus.

Nooit vergeet ik zijn vele plak, foto boeken o.a over Radio Contact, Maeva enzz.

 

Ronny grote  Maeva fan wilde ze na zijn overlijden altijd redden maar ..soms blijf je met je hoofd tegen de muur  loopen..

Ronny en Martine vezorgden tijdens de radiodagen altijd de hapjes !

Chapeau vond ik dat en ook dat Luc de Groot het gratis gaf

 

Ik heb hem eens aan een hoop radiobladen geholpen van vroeger

Hij was er in de wolken mee en vond het een eer  dat hij ze mij kreeg

Waarop ik zei ach Luc  ik ben een eenvoudige visser hoor, reder of schipper bach ik hou niet van hoog gedoe, bedank me niet zoveel.

Persoonlijk was ik er zeer blij dat ik iemand zag die de oudere radiobladen zo waardeerde. Kortom iedereen zeer gelukkig

 

Luc was iemand die graag de media aandacht opzocht maar ik had daar nooit problemen mee. Draaide er ergens een camera of was er een interview, hupla Luc snelde zich ernaartoe .

Ook deze ouwe Zeerover zal wel een minpuntje hebben, haha

 

Leuke tijden

 

Jean-Pierre

  • Vind ik leuk 4
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.