Spring naar bijdragen

TROS 1975-06-26 - 1200-1400 - Lex Harding - Boter Klaas & prijzen


martinja

Aanbevolen berichten

  • 2 months later...
Op 21 oktober 2019 om 15:50 zei Jan-2:

Dank je Martinja. Dit blijven zonder twijfel toch de wat 'meer bijzondere radio-uren' van Lex, uit zijn gehele carrière. Ja kan het je nu bijna niet meer voorstellen hoe de situatie destijds was. Leuk om nog eens terug te luisteren.

 

Praten door de muziek en zang was toen heel normaal...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Harm ten Brink:

Ja hoor, dat kan ik wel. 😀

Wil niks meer te maken hebben met het verleden is wat is dacht te hebben vernomen . Maar of dat de echte rede is weet ik ook weer niet .Tom Droog alias Tom Collins Pracht radio stem waar ik nog graag naar luister. 

21 uur geleden zei jan V:

Hier zijn er nog een paar...1975-06-26TROS

Please login or register to see this link. Tom Collins - Drie op je boterham 0606-0700

Please login or register to see this link. Tom Collins - Drie op je boterham 0700-0800

Please login or register to see this link.    Tom Collins - Drie op je boterham 0800-0900

Please login or register to see this link. Hugo Van Gelderen - Tipparade 1400-1500

 

gr jan V

Bedankt Jan De Veronica stemmen bij de TROS .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Jaap De Vries:

Wil niks meer te maken hebben met het verleden is wat is dacht te hebben vernomen . Maar of dat de echte rede is weet ik ook weer niet .Tom Droog alias Tom Collins Pracht radio stem waar ik nog graag naar luister. 

Bedankt Jan De Veronica stemmen bij de TROS .

 

Als ik mij niet vergis is het Ton ipv Tom. Heb geprobeerd te bellen maar dat gaf geen resultaat. Stukje bezorgdheid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Bo Lus:

Please login or register to see this link.

 

Ja klopt. Circa 10 jaar geleden stelde hij ook nog zijn schitterende collectie Radio 227 foto's beschikbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.