Spring naar bijdragen

Mi Amigo 05-11-1978 Haike Dubois Koffie Of Zondag (Never Transmitted)1100-1200


martinja

Aanbevolen berichten

Zo maar eens een vraagje, 20 oktober 1978 was het gedaan met Mi Amigo, was er toen nog bedrijvigheid in Playa ? Wie waren er nog over om daar programma's te maken ? Was het niet gedaan die datum was men dan nog doorgegaan met programma's vanuit Playa ? 

Zo maar een gedachten, misschien dat iemand er een antwoord op kan geven.

Mvg Martien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Programma's zijn opgenomen tot en met bestemd voor 5 november 1978. Alleen het echtpaar Haike Debois en Maurice Bokkebroek was er nog want Ton Schipper was terug naar Belgie. Voor de jaarwisseling kreeg Sylvain Tack al een brief van de Spaanse overheid dat het helemaal afgelopen moest zijn met Mi Amigo. De buitenruit van de studio was al snel witgekalkt nadat de activiteiten waren gestopt.

 

Mijn inschatting is dat als men 20 oktober niet was gestopt het ook niet meer lang zou hebben geduurd.

 

 

IMG_3663.JPG

  • Bedankt 1
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Bart Van Peer:

Begin 1976 heeft Haike enkele programma's onder de naam Loes gepresenteerd.

Het werd iedere morgen tussen 6:00 en 7:00 uitgezonden.

Ze beperkte zich voornamelijk tot tijdmeldingen in vier talen.

 

Is Haike in 1977 na een onderbreking niet terug met presenteren begonnen omdat Michelle opstapte?

In 1974 maakte Haike ook al ochtendprogramma's tussen 6-7 uur.

 

En ja, inderdaad Haike kwam terug omdat Michelle afhaakte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Leendert Vingerling:

 

Ik vermoed de vrouw van Lion Keezer. Hij staat op de foto met een kind in een wagentje. Lion was daar  waarschijnlijk 'in functie' als journalist van het popblad  Muziek Express.

 

Salut

Leendert

 

 

Aha, ze lijk op Stan z'n eega die ik ken. Maar die toen al weg denk ik................

 

foto uit 1971.

©Stichting Norderney

 

 

screen 85.jpg

 

 

 

screen 85b.jpg

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.