Spring naar bijdragen

veronica verkeer spot


hans knot

Aanbevolen berichten

Jean Jacques Perrey – Porcupine Rock. Eén van de vele nummers van Perrey gebruikt op de zeezenders. In dit geval werd Porcupine Rock, afkomstig van de lp ‘Amazing Electric Popsounds’ gebruikt in 1972 op Radio Veronica. Het was voor een verkeersspot waarin de luisteraar werd gewezen op het gegeven dat een snelweg bestemd is voor snel verkeer en niet voor langzaam rijdend verkeer en dus eindigde de spot met ‘Pas uw snelheid aan’.  

 

Jean Jacques Perrey - Porcupine Rock. One of the many songs of Perrey used on offshore radio. In this case Porcupine Rock, from the album 'Amazing Electric Popsounds' was used in 1972 on Radio Veronica. It was for a traffic spot in which the listener was made aware that a highway is meant for fast traffic and not for slow moving traffic and so the spot ended with 'Adjust your speed'. 

Please login or register to see this link.

 

bewerkt door hans knot
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei hans knot:

 

 

dank Dyo  gelukkig weet ik wie het wel waarderen, soms hebben mensen de behoefte iets kwijt te willen en die hoor je anders niet in de categorie dankbaarheid

 

Heeft niets met waarderen te maken.  Als er iets niet klopt dan vind ik dat een taak om te melden.  Ik kan er ook niets aan doen dat sommige mede forumleden dan meteen op hun teentjes getrapt zijn.  Je zou dan ook kunnen zeggen 'dank voor de opmerking ik pas het aan'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei pvanklei:

Heeft niets met waarderen te maken.  Als er iets niet klopt dan vind ik dat een taak om te melden.  Ik kan er ook niets aan doen dat sommige mede forumleden dan meteen op hun teentjes getrapt zijn.  Je zou dan ook kunnen zeggen 'dank voor de opmerking ik pas het aan'.

 

 

ik heb het gisteren ook direct aangepast. Verdere discussie is naar mijn mening nutteloos, tijd kan door mij beter worden gebruikt

 

  • Bedankt 1
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.