Spring naar bijdragen

Delmare schip Morgenster 100 jaar


Leendert Vingerling

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei pvanklei:

De ”M.V. Olga Patricia / Laissez Faire, het schip van Radio England / Britain Radio, bestaat ook nog steeds.

 

Please login or register to see this link.

 

 

Peter

 

Nee, helaas. Dit schip is gesloopt in juni 2011. Het was inmiddels diverse keren doorverkocht en kreeg telkens een andere naam. De laatste was 'Earl J.Conrad.jr'  en eigendom van Omega Protein Inc. in Virginia en viste op 'menhaden', een soort haring in de Atlantische oceaan.

Please login or register to see this link.

 

The Earl J Conrad Jr was scrapped in June 2011. It had originally been planned to refurbish her, but her hull was in too bad shape.

 

Salut

Leendert

 

 

468256.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei pvanklei:

Dat laatste had ik dan even gemist.  Ik wist niet dat het schip in 2011 alsnog gesloopt is.

Dank voor de info Leendert.

 

Grt,

 

Peter

 

 

Peter,

 

Je kunt ook niet alles weten. Ik weet trouwens ook niet alles. Niemand is alwetend, alhoewel sommigen zich daar soms wel  op voorstaan. 

Ik ben net zoals jij ook maar een gewoon mens...We eindigen beiden met 'de neus omhoog' volgens de Twee Pinten.

 

 

Salut

Leendert

  • Vind ik leuk 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.