Spring naar bijdragen

Happy RTL


Vincent

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Vincent:

Ik heb er nog een waarbij ik twijfel aan de datum: Please login or register to see this link.

 

Ik houd het op maandag 3 januari 1994.

  • Jan de Hoop zegt aan einde uitzending voor 12 uur: "maandag, mijn eerste werkdag in het nieuwe jaar".
  • Kort na 10en Ace of Base - The Sign op de radio, waarbij wordt gezegd dat deze op dit moment in de top40 staat.
  • Marc Jacobs in eerste spreek na 12en zegt "op zo'n derde januari".
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
2 uur geleden zei Peter Vrakking:

Inderdaad en dan vraag je je af, waarom is het niet gelukt

 

Door continu gezwabber met het format, verandering van naam ( RTL Rock Radio) en geen echt goede (landelijke) ether frequenties.

 

Het Duitstalige RTL o.a. via de 1440 kHz te beluisteren, was er wel met een duidelijk oldies format (1992-2002) en toen redelijk succesvol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 1-2-2020 om 16:14 zei pieterdecker:

hebben niet veel mensen naar geluisterd. 

 

Wel in groot Den Haag.

 

"22 januari 1994 – Haagsche Courant: Na een dik half jaar FM-dekking in een klein gedeelte van Nederland voor Sky Radio en RTL Radio (later omgedoopt in Happy RTL) bleek al snel dat deze zenders veel te populair werden in deze gebieden."

 

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.