Spring naar bijdragen

Monique 963 link up VOO Hil 2 (start Monique 963)


Radio 199

Aanbevolen berichten

Gezocht :

 

Het 2 de uur (openingsdag) Monique 963 waarin " Do They Know It's Christmas " Band Aid gedraaid werd op beide radio stations. Hier is de link up van VOO Hil 2 (402 mtr) 747 khz met Monique 963 Please login or register to see this link. maar ik ben op zoek naar iemand die een opname in zijn bezit heeft van Monique 963 waar de link up met Hil 2 te horen is , ik ben al lang op zoek naar die opname ? Alvast hartelijk dank.

 

 

 

bewerkt door Radio 199
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas, Mediafire werkt niet omdat Band Aid in de opname zit. Kan je hem op Pixeldrian zetten want ik zoek deze opname al een tijd. Hij is van 16-12-1984, de openingsdag van Monique. Het was tussen 17:00 en 18:00 uur. Hier vind je de opnames:

 

 

"Tussen 17:00 en 18:00 uur had Ad Roberts live in de uitzending een gesprek met Ton Lathouwers die op dat moment was te horen op Hilversum 2 bij het VOO programma 'De Grote Verwarring'. Men draaide Band Aid - Do They Know It's Christmas op beide zenders. Ad Roberts vertelde dat er 7 Nederlanders en 10 Engelsen aan boord zijn. Daarnaast is er ook nog nautisch personeel aanwezig. Radio Monique gaat een licht genre muziek draaien voor het hele gezin. Als afsluiter draaide hij nog enkele Radio Monique jingles. Het gesprek was duidelijk te volgen op Hilversum 2, op Monique was alleen Ad Roberts te horen."

 

Het hele verhaal van de openingsdag vind je hier:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Martin1968:

Ik heb niets 'herladen'. Deze opname heb ik jaren geleden eens gedownload.

Graag gedaan overigens!

 

Oh ja want die had ik ooit als eens online gezet maar de opname komt wel van mij. Leuk om zo nu en dan eens je eigen opnames te horen , dat heeft wel een beetje een vreemd gevoel haha. Waar ik nog steeds blij om ben is dat ik Ad (niet zen echte naam) er blij heb mee heb kunnen maken met die opname want dat had hij nog nooit eerder gehoord. En nu snap ik het als ik de Monique opname hoor hoe slecht de ontvangst was aan boord met een zwaar zend vermogen die om je oren slaat. Jij ook graag gedaan sorry dat het nu dubbele opname (van jou en van mezelf) online staat hier. Maar ook de Monique montage erbij zodat het verschil te horen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Vincent:

Helaas, Mediafire werkt niet omdat Band Aid in de opname zit. Kan je hem op Pixeldrian zetten want ik zoek deze opname al een tijd. Hij is van 16-12-1984, de openingsdag van Monique. Het was tussen 17:00 en 18:00 uur. Hier vind je de opnames:

 

 

"Tussen 17:00 en 18:00 uur had Ad Roberts live in de uitzending een gesprek met Ton Lathouwers die op dat moment was te horen op Hilversum 2 bij het VOO programma 'De Grote Verwarring'. Men draaide Band Aid - Do They Know It's Christmas op beide zenders. Ad Roberts vertelde dat er 7 Nederlanders en 10 Engelsen aan boord zijn. Daarnaast is er ook nog nautisch personeel aanwezig. Radio Monique gaat een licht genre muziek draaien voor het hele gezin. Als afsluiter draaide hij nog enkele Radio Monique jingles. Het gesprek was duidelijk te volgen op Hilversum 2, op Monique was alleen Ad Roberts te horen."

 

Het hele verhaal van de openingsdag vind je hier:

 

 

 

Ik heb ooit eens via de telefoon met Ad zitten praten , en vroeg toen aan hem. Wat was de afspraak voor de link up ? Waarop Ad antwoordde dat de plaat van Band Aid het signaal was. Van zodra dat op de beide stations werd gedraaid was het teken om de link up te openen. Dat kan je dus bij dat verhaal bij vermelden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Vergelijkbare bijdragen

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.