Spring naar bijdragen

Veronica 19731224 2220-0200 Kerstavond/nacht


Gerrit

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Martin1968:

Dit is de integrale opname zoals eerder hier aangeboden

Dat kan. Destijds gemist of was niet meer beschikbaar.

12 uur geleden zei Juul:

 

En voor mij samen met m'n collega's van toen denk ik dan maar....................hi

Op de eerste plaats natuurlijk!

Ik verander zelf de datum van na 24.00 uur wel even..........(ik blijf volhouden ook in 2020 )

Ik snap de keuze van dateren maar op de pc wil ik een juiste volgorde van data en programma's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Gerrit:

Dat kan. Destijds gemist of was niet meer beschikbaar.

En voor mij samen met m'n collega's van toen denk ik dan maar....................hi

Op de eerste plaats natuurlijk!

Ik verander zelf de datum van na 24.00 uur wel even..........(ik blijf volhouden ook in 2020 )

Ik snap de keuze van dateren maar op de pc wil ik een juiste volgorde van data en programma's.

 

 

Iedereen moet het maar op zijn manier doen Gerrit. Ik doe het zoals we dat bij de Omroep doen. Maar bedankt hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-12-2019 om 10:57 zei Juul:

 

 

Iedereen moet het maar op zijn manier doen Gerrit. Ik doe het zoals we dat bij de Omroep doen. Maar bedankt hoor.

 

Met alle respect voor de manier waarop jij dat indeelt. Maar als ik zo vrij mag zij daar een kleine opmerking over te mogen maken ? Na 23:00 u volgt natuurlijk 24:00 u , maar ik vind 24:00 u en daarna 01:00 u minder logisch vindt dan 00:00 u en dan 01:00 omdat na een 0 logischerwijze 1 volgt. Maar zoals je zelf zegt iedereen heeft wel zo een eigen manier omdat te doen.

 

Je zou je eigenlijk eerder de vraagt moeten stellen welke van de 2 manier is de juiste manier en officieel , en is daar eigenlijk wel een pas klaar antwoord voor ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-12-2019 om 23:51 zei Martin1968:

Dit is de integrale opname zoals eerder hier aangeboden ( en met één datum 😉 ) :

Please login or register to see this link.
 

 

Zo heb ik hem ook hier staan ..

18 uur geleden zei Radio 199:

 

Met alle respect voor de manier waarop jij dat indeelt. Maar als ik zo vrij mag zij daar een kleine opmerking over te mogen maken ? Na 23:00 u volgt natuurlijk 24:00 u , maar ik vind 24:00 u en daarna 01:00 u minder logisch vindt dan 00:00 u en dan 01:00 omdat na een 0 logischerwijze 1 volgt. Maar zoals je zelf zegt iedereen heeft wel zo een eigen manier omdat te doen.

 

Je zou je eigenlijk eerder de vraagt moeten stellen welke van de 2 manier is de juiste manier en officieel , en is daar eigenlijk wel een pas klaar antwoord voor ?

Elke klok gaat van 23:59:59 naar 00:00:00 toch ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Juul:

Ik houd mij aan de officiele Omroep methode....................Dat gaat er na 40 jaar niet meer uit.

 

"Officieel begint de dag om middernacht. Vaak worden enkele uren daarna nog tot de oude dag gerekend. Zo zal iemand die enkele uren na middernacht naar bed gaat de slaapperiode als scheiding tussen de dagen zien. Iets soortgelijks is van toepassing bij een onderbreking 's nachts van de dienstverlening (bijvoorbeeld bij het openbaar vervoer of een bioscoop): de onderbreking vormt dan de scheiding tussen de dagen."

 

Please login or register to see this link.

 

Zullen de tijdsdiscussie hierbij afsluiten en verder gaan met waar deze topic mee begon?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vincent:

 

"Officieel begint de dag om middernacht. Vaak worden enkele uren daarna nog tot de oude dag gerekend. Zo zal iemand die enkele uren na middernacht naar bed gaat de slaapperiode als scheiding tussen de dagen zien. Iets soortgelijks is van toepassing bij een onderbreking 's nachts van de dienstverlening (bijvoorbeeld bij het openbaar vervoer of een bioscoop): de onderbreking vormt dan de scheiding tussen de dagen."

 

Please login or register to see this link.

 

Zullen de tijdsdiscussie hierbij afsluiten en verder gaan met waar deze topic mee begon?

Toch wil ik nog even kwijt dat de dag afsluit met 24:00 uur en begint met 00:00 uur. Dus 23:00 tot 24:00 en 00:00 tot 01:00 Juul heeft wel een beetje Geleick.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.