Spring naar bijdragen

Caroline 259 Andy Archer and Norman Barrington Christmas 25-12-1973


Albatrosstudio

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Piet van der Vooren:

Hallo Douwe,

 

Voordat ik 'm download: zit daar die link-up 's avonds met RNI ook bij?

 

Piet.

Nee, dat denk ik niet Piet.

 

Volgens mijn archief heb ik die wel opgenomen:

263.   Test Caroline incl. a live link‑up with RNI and other RNI flashes incl closing Caroline Andy Archer, Peter Chicago, Brian McKenzie 21.00‑2.00h 25/26‑12‑73 177'

bewerkt door Albatrosstudio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Juul:

En nog wel in wav  formaat.  Heb je ook een tijdstip Douwe ?

 

Ik heb wel dit.....

 

 

screen 123.jpg

 

 

screen 124.jpg

 

Op 27:23 min zegt Andy : " 23 min to 12 O'clock " bij de afkondiging van Michelle van The Beatles. En er werd blijkbaar nogal wat afgezopen. Andy moet zo dronken geweest zijn ? want hij zegt " I can even open a bottle " en vraagt hulp.

bewerkt door Radio 199
vraag teken vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Rons revenge:

Hoi Douwe, 

Heb je toevallig ook de uitzending van 25/26 december van 0200 tot 0300 uur, deze presenteerde mijn broer Peter van Dijken, ik heb daar geen enkele opname van en zou deze graag in mijn bezit krijgen, (mijn broer Peter waarschijnlijk ook). 

Alvast bedankt voor de moeite. 

Gr.Ron van Dijken 

Ik ga kijken, nu eerst even naar het Top 2000 café.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Vincent:

 

Het verzoek om deze niet hier te plaatsen zou ik maar accepteren. Als forumbeheerders doen we dit wel en bewuste wachtwoord is daarom al eerder op verzoek verwijderd. 

Ok maar hier op het forum heb toch al wel het wachtwoord zien staan. Maar ik zal er rekening mee houden de volgende maal

bewerkt door Radio 199
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Gerrit:

Azanorak / Ray Robinson vindt het heel vervelend als het password wordt gepubliceerd!

 

Misschien moet hij het (zelfde) wachtwoord na al die jaren dan maar eens veranderen.

Wordt (werd) al vele jaren op de vele (zeezender) radio forums/groepen zonder problemen gewoon doorgegeven.

Staat op dit forum en bij de buren tientallen malen vermeld en via zoekmachines kun je het zelfs honderden keren (terug) vinden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎25‎-‎12‎-‎2019 om 13:27 zei Albatrosstudio:

Zou even moeten luisteren Juul. Ik dacht meerdere delen door de dag heen maar weet het niet zeker. Tijdstip niet gearchiveerd.

 

Peter van Dijke moet zijn Dijken.

 

Dag Juul en Piet,

 

Ik heb de door mij aangeboden opname afgeluisterd.

 

De CET tijd is als volgt:

 

11.10 - 13.22 Andy Archer en Norman Barrington

17.59 - 18.02 Andy Archer

20.58 - 21.54 Andy Archer

 

Ga me nu even op die van Juul storten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Robin Westhof:

 

Misschien moet hij het (zelfde) wachtwoord na al die jaren dan maar eens veranderen.

Wordt (werd) al vele jaren op de vele (zeezender) radio forums/groepen zonder problemen gewoon doorgegeven.

Staat op dit forum en bij de buren tientallen malen vermeld en via zoekmachines kun je het zelfs honderden keren (terug) vinden.

 

 

Kijk ik ben het helemaal met je eens , wie even een beetje zoek en daar hoef je niet echt veel grote moeite voor te doen die kan zo het wachtwoord vinden . Ik heb een mail gezonden en de vraag gesteld of hij dit al dan niet echt vervelend vind ? Ik wacht op antwoord van Ray en aangezien hij in de staat Californië woont kan dat door het grote tijdsverschil wel even op zich laten wachten.

 

Ps Als Ray het echt zo heel erg vervelend zou vinden dat had die dat al veel vroeger gevraagd om het bv voor je zelf te houden ? Ik zie het probleem niet en jij duidelijk ook niet. Men zoekt spijkers op laag water.

 

bewerkt door Radio 199
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Radio 199:

 

Ron , Ik heb goed nieuws voor jou. Ik heb via via een opname van je broer gekregen maar niet van 25 - 26 dec tussen 2 en 3 u in de nacht. Maar wel van 21 augustus 1974 tussen 03 - en 06 u  maar wel van 1974 08 21 Wed 0300-0500 R Caroline (259m) - Peter van Dijken (Engels)Please login or register to see this link. (hier kan je het beluisteren en ook downloaden)En zo kan jij aan je broer toch nog een heel erg leuk en aardig Nieuwjaarsgeschenk geven.

 

Wens je veel luisterplezier ?

Hartelijk bedankt voor de opname, mijn broer Peter zal er erg blij mee zijn, het is het enige progamma dat hij terug kan beluisteren. Nogmaals bedankt voor de moeite. 

Gr Ron van Dijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rons revenge:

Hartelijk bedankt voor de opname, mijn broer Peter zal er erg blij mee zijn, het is het enige progamma dat hij terug kan beluisteren. Nogmaals bedankt voor de moeite. 

Gr Ron van Dijken

 

Graag gedaan hoor. Als er nog meer opnames te vinden zijn dan hoor je het wel ? (maar ik kan niks beloven)

bewerkt door Radio 199
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.