Spring naar bijdragen

192TV: Ik mis nummer 10 in de Top 192.... zie aankondiging Ad Bouman


melle

Aanbevolen berichten

Helaas kon ik vanwege het kerstdiner niet de gehele Top 192 Van Aller Tijden volgen, maar zat uiteindelijk toch klaar om de top 10 te gaan zien.

Ad kondigt vervolgens met veel overtuiging The Rolling Stones aan die op  nr 10 staan en zegt daarnaast ook nog de nummer 10 net zo belangrijk te vinden als de nummer 1. Vervolgens wordt de nummer 9 ingestart : CCR  met  I Put A Spell On You  ....

Blijkbaar is er wat mis gegaan in de montage. Toch jammer.

 

Zie de beelden: Please login or register to see this link.

 

Gr, Melle

bewerkt door melle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jhjpost:

Weet jij toevallig waar ik de complete lijst van tv 192 aller tijden kan vinden ?

Het is inderdaad even zoeken, maar de lijst is te downloaden op de facebook-pagina van 192tv.

Ik heb de lijst ook hier voor je:    Please login or register to see this link.

 

192tv_Lijst Top 192 Van Alle Tijden editie 2019.jpg

bewerkt door melle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Juul:

Ja maar dat was nu net Ad z'n "kindje".........................Voor de radio was ie destijds al te lang die lange versie.

Juul ik heb een vraag:

In 1975 kocht ik deze single-EP van Child In Time (zie afbeeldingen voor - en achterkant hoes) die in deze versie zo'n 2,5 minuut korter duurt: 7.49 minuten.

Weet jij wellicht of deze versie ook door Ad is ingekort (gezien de link met de Top 100 Allertijden) ?

 

Gr, Melle

Child In Time singlehoes1.jpg

Child In Time singlehoes2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.