Spring naar bijdragen

Het Zwarte Gat - Ufonauten in Flevoland


Jochem Bootsma

Aanbevolen berichten

Dag Jochem.

 

Ik ben het programma aan het beluisteren en de juiste datum is 25 maart 1990 en het werd tussen 12.00 en 14.00 uitgezonden. Het was een zondag. De dag voordien was ik bij een open deurdag  bij de vrije radio waar ik toen programma maakte. Op die zondagmiddag, de 25ste van de 3de maand ging ik op de middag met mijn ouders en broer naar een Chinees restaurant in Boom, vlakbij Antwerpen. Mijn vader feliciteerde me met het feit dat ik was gestopt met roken. Wist hij veel dat ik de dag voordien herbegon :-)

 

Ikzelf ben blind en heb ooit een vriendin gehad met borstkanker en zij was bovendien schizofreen.

Handicaps zijn mij niet vreemd, en de mensen die ermee geconfronteerd zijn geweest of dat nog steeds zijn blijven er het uiterste uithalen.

Ik heb een kennissenkring met sterke persoonlijkheden en die zijn vast en zeker ook op dit forum te vinden.

 

bewerkt door Bart Van Peer
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey hoi Jochem,

 

Wel zeer bedankt voor het programma. Ook dankzij iemand - kan ik vandaag ook via Golden Radio NL - extra lang naar Het Zwarte Gat luisteren. Dan hoor ik Andre weer es terug, wat toen wel mijn grote voorbeeld was en start.

Ook bedankt Bart voor een bijzondere toelichting. Ja, ik heb je wel es een enkele keer gezien en wist van de handicap. Knap en leuk wat je allemaal doet.

 

Groetje,

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Bart Van Peer:

Dag Jochem.

 

Ik ben het programma aan het beluisteren en de juiste datum is 25 maart 1990 en het werd tussen 12.00 en 14.00 uitgezonden. Het was een zondag. De dag voordien was ik bij een open deurdag  bij de vrije radio waar ik toen programma maakte. Op die zondagmiddag, de 25ste van de 3de maand ging ik op de middag met mijn ouders en broer naar een Chinees restaurant in Boom, vlakbij Antwerpen. Mijn vader feliciteerde me met het feit dat ik was gestopt met roken. Wist hij veel dat ik de dag voordien herbegon 🙂

 


Wauw, bedankt Bart! Bijzondere toelichting. Dat noem ik nog eens meer informatie hebben over de uitzending 😉 Top, zo hebben we meteen een goede datering te pakken... zo gedetailleerd dat het wel MOET kloppen!

 

3 uur geleden zei martinja:

Hey hoi Jochem,

 

Wel zeer bedankt voor het programma. Ook dankzij iemand - kan ik vandaag ook via Golden Radio NL - extra lang naar Het Zwarte Gat luisteren. Dan hoor ik Andre weer es terug, wat toen wel mijn grote voorbeeld was en start.

Ook bedankt Bart voor een bijzondere toelichting. Ja, ik heb je wel es een enkele keer gezien en wist van de handicap. Knap en leuk wat je allemaal doet.

 

Groetje,

Martin

 

Hoi Martin,

 

Heel graag gedaan! Geniet ervan, en inderdaad altijd een goed gevoel met André Groote aan het woord!

Groeten!!

bewerkt door Jochem Bootsma
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.