Spring naar bijdragen

Door Tony Allan gedraaide plaat uit 1971, in 2020 pas gehoord.


wim1958

Aanbevolen berichten

Ja dat zijn grappige en mooie dingen. Paar jaar geleden begon ik met het verzamelen van oude zee zender programma's op dit board.

Kwam daar een show tegen van de inmiddels overleden Ad Roberts uit 1979. Doet daar in de groeten aan mij en wenst me beterschap...Hoorde dat ook pas in 2018 of zo... Overigens worden in al die oude programma's mensen genoemd compleet met volledige naam en adres.( hoezo privacy! )  Vraag me ook wel eens af of die mensen hun verzoeken ooit terug gehoord hebben. Vooral in items bij Mi Amigo zoals "geef me de vijf 'en de "scholieren top 10" En natuurlijk de Jukebox van Stan haag.....!!

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Louis,

I remember visiting the Mi Amigo studios in Playa de Aro in June 1978. After taking photos of Ton Schipper and Maurice Bokkebroek, I asked Ton to do a dedication. I heard the request when listening to Offshore Radio Sounds in 2016. He did it in Keukenpret, but the record he played was called High Energy.

Mvg,

John C

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-1-2020 om 12:35 zei Louis Stuster:

Ja dat zijn grappige en mooie dingen. Paar jaar geleden begon ik met het verzamelen van oude zee zender programma's op dit board.

Kwam daar een show tegen van de inmiddels overleden Ad Roberts uit 1979. Doet daar in de groeten aan mij en wenst me beterschap...Hoorde dat ook pas in 2018 of zo... Overigens worden in al die oude programma's mensen genoemd compleet met volledige naam en adres.( hoezo privacy! )  Vraag me ook wel eens af of die mensen hun verzoeken ooit terug gehoord hebben. Vooral in items bij Mi Amigo zoals "geef me de vijf 'en de "scholieren top 10" En natuurlijk de Jukebox van Stan haag.....!!

Luister vaak naar oude Jukebox opnames met stan en hoor veel Purmerenders langs komen die ik bij naam ook nog ken ..Blijft geschiedenis van toen .

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-1-2020 om 12:35 zei Louis Stuster:

Vraag me ook wel eens af of die mensen hun verzoeken ooit terug gehoord hebben. Vooral in items bij Mi Amigo zoals "geef me de vijf 'en de "scholieren top 10" En natuurlijk de Jukebox van Stan haag.....!!

 

Jawel bij´´ geef me de vijf´´ stuurde   een ansichtkaart uit Playa de Aro met de uitzenddatum erop.

bewerkt door martin61
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.