Spring naar bijdragen

Veronica 30-08 74 14.00 tot 15.45 Klaas vaak en Lex Harding


martinja

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
2 uur geleden zei martinja:

Veronica Jukebox 29-08-74 nog 47 uurKant A

Please login or register to see this link.

 

Veronica Jukebox 29-08-74 nog 47 uur Kant B

Please login or register to see this link.

Martinja waarom bied je die programma,s van eind augustus vaak in 2 delen aan terwijl e er gewoon in een complete uitzending ook zijn ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei martinja:

Veronica Jukebox 29-08-74 nog 47 uurKant A

Please login or register to see this link.

 

Veronica Jukebox 29-08-74 nog 47 uur Kant B

Please login or register to see this link.

 

Helaas is deze 2 keer kant A. de link van kant B is dezelfde als kant A.

Ik zie ook graag uit naar kant B...Trouwens bedankt voor alle uurtjes die je plaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Jaap De Vries:

Martinja waarom bied je die programma,s van eind augustus vaak in 2 delen aan terwijl e er gewoon in een complete uitzending ook zijn ....

Omdat ik ze destijds zo opgepikt heb en ze ook op de server zijn geweest bij ons - verder ben ik te ziek om met alle dingen rekening te houden - men mag blij dat ik nog upload en ja post es een keer, dan kan ik ook nog es wat beluisteren :)

bewerkt door martinja
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei martinja:

Omdat ik ze destijds zo opgepikt heb en ze ook op de server zijn geweest bij ons - verder ben ik te ziek om met alle dingen rekening te houden - men mag blij dat ik nog upload en ja post es een keer, dan kan ik ook nog es wat beluisteren :)

Martinja post enorm veel bij de buren en af en toe hier .. kijk bij klaas vaak Tom Mulder 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Vincent:

 

Omdat Martin enorm veel tijd een energie steekt om mensen hier mee bij te maken. Mag je ook wel eens aan denken voordat je zo'n reactie plaatst.

 

 

Dat bepaalt hij toch zelf? Hebben wij niet van te zeggen.

 

Beetje respect voor wat Martinja voor ons doet mag wel.

Daar gaat het niet om Vincent dat weet ik en doe ik ook hier .. Gaat mij er om dat ze reeds allemaal compleet hier ook staan en ook nog in studio kwaliteit van Hans Hendriks dus waarom dan halve opnames weer posten . Das en veel werk en dubbel op .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jaap De Vries:

dus waarom dan halve opnames weer posten

 

Omdat hij waarschijnlijk geen fut heeft, om alles (goed) te checken, wat er hier allemaal qua (vele) downloads op het forum gepost wordt.

 

1 uur geleden zei Jaap De Vries:

Das en veel werk en dubbel op .

 

Iets uploaden gaat vaak sneller, dan iets grondig uit  zoeken en beter dubbel op dan (misschien) helemaal niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Robin Westhof:

 

Omdat hij waarschijnlijk geen fut heeft, om alles (goed) te checken, wat er hier allemaal qua (vele) downloads op het forum gepost wordt.

 

 

Iets uploaden gaat vaak sneller, dan iets grondig uit  zoeken en beter dubbel op dan (misschien) helemaal niet.

Robin ik weet Wie Martinja is en wat hij hier doet ondanks zijn ziekte etc . Prima maar het was van mijn kant een vraag en zeker geen kritiek op de man zijn goede werk hier .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.