Spring naar bijdragen

14-1-1976 Herinnering aan Playa d'Aro - AMALIA


iBookRadioShips

Aanbevolen berichten

  • 5 months later...

Whow wat geweldig om dit platform nu te ontdekken. In 1976 werkte ik als reisleider voor Neckermann in Playa de Aro. Daar leerde ik ook mijn huidige vrouw kennen in 1976. Zij werkte toen in het restaurant Amsterdam. De dochter van de eigenaar had een bar. De Gringo bar waar's avonds de DJ's kwamen van radio Mi Amigo. Via hen mocht ik ook de studio bezoeken en ben zelfs geïnterviewd. Bij mijn afscheid aan het eind van het zomerseizoen kreeg ik een cassettebandje met allemaal opgenomen nummers. Heb ik nog steeds. Na terugkeer in Nederland zelfs nog Marion bezocht. Ook nog eens Joop Verhoef (R.I.P.) bezocht in Enschede als Tukkers onder elkaar. Beroemd was ook de zogenaamde "Buffaloclub". In de Gringo bar moest je dan alle drankjes drinken met je linkerhand. Deed je dat niet dan riep iemand "Buffalo"en dat betekende een rondje.

 

Genomen in Playa de Aro in 1976

20200331_135141.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bart Van Peer:

Dit programma werd  uitgezonden tijdens de laatste week dat Bert Bennett werkzaam was voor Radio Mi Amigo.

 

Dus de week voor 18-1-1976 Bart. Klopt ook met de drive inn show spot voor 17 januari.

Als ik me goed herinner was School's Out toen alleen op woensdag dus dateer ik hem op 14-1-1976 hetgeen Lion Keezer misschien niet geheel toevallig ook schrijft.

 

7 uur geleden zei jan227:

Alsjeblieft, Douwe,

Download link
Please login or register to see this link.

1 item

Radio Mi Amigo International - Herinnering aan Mi Amigo, Playa d'Aro 1976 - AMALIA.mp3

30.8 MB

mvg Jan

 

Dank Jan!

bewerkt door Albatrosstudio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.