Spring naar bijdragen

Radio Caroline - september 1978


Vincent

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Vincent:

Please login or register to see this link.  het is op een zaterdag, maar ik denk dat hij toen niet aan boord was wel in mei en juni 1977 toen hij om middernacht programma's deed
Please login or register to see this link.  kan vanaf 21.9.78 (maar niet op 23 en 30.9)

Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks Vincent

Caroline-19780924-1757-2103-StuartRussell-PersonalTop30 : Mi Amigo, end of the french program with Denis from 18h57 to 19h  then Mi Amigo Tune with Ferry Eden then Radio Caroline with Stuart Russell  (CET). Studio quality.

 

Caroline-19780921-2200-0100-SamanthaDubois: studio quality too

 

Goedendag😉

bewerkt door bellatrix
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-1-2020 om 14:21 zei Hans Hendriks:

*)aanvulling:
Caroline-19780904-1859-1900-StevieGordon
Caroline-19780904-1900-1944-StevieGordon
 


groet, Hans

Blijkbaar toch iets speciaals die avond, normaal werden de programma's van 18 tot 21u door dezelfde persoon gepresenteerd. Volgens mijn notities werd het deel tussen 18 en 19u gepresenteerd door Tom Hardy en vanaf 19u door Stevie Gordon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei bert ree:

Blijkbaar toch iets speciaals die avond, normaal werden de programma's van 18 tot 21u door dezelfde persoon gepresenteerd. Volgens mijn notities werd het deel tussen 18 en 19u gepresenteerd door Tom Hardy en vanaf 19u door Stevie Gordon.

 

Ik heb geen aanvullende informatie hierover Bert. Dit is de enige opname van die dag en zelfs van die week. In het programma noemt Stevie Gordon zelf ook het tijdslot van de Dj's en dat zijn steeds blokken van drie uren. Daarom was mijn aanname dat hij het tijdslot 18-21u deed die avond. Ik wil best jouw notitie overnemen en die ene minuut toewijzen aan Tom Hardy. Het valt nu niet meer te controleren. Er is ook geen 'close down' bewaard gebleven van radio Mi Amigo. Vaak werd er even contact gelegd met de Dj beneden in de studio van Caroline.

 

groet, Hans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Hans Hendriks:

 

Ik heb geen aanvullende informatie hierover Bert. Dit is de enige opname van die dag en zelfs van die week. In het programma noemt Stevie Gordon zelf ook het tijdslot van de Dj's en dat zijn steeds blokken van drie uren. Daarom was mijn aanname dat hij het tijdslot 18-21u deed die avond. Ik wil best jouw notitie overnemen en die ene minuut toewijzen aan Tom Hardy. Het valt nu niet meer te controleren. Er is ook geen 'close down' bewaard gebleven van radio Mi Amigo. Vaak werd er even contact gelegd met de Dj beneden in de studio van Caroline.

 

groet, Hans

in mijn notities zie ik dat Tom Hardy en Steve Gordon programma's deden van 28.8 tot 20.9. In mijn notities van 1976 en 1980 zie ik maar 1 programma van 18 tot 19u gepresenteerd, na het weekend van 16 sept.78 waren er wel regelmatig blokken van 2u of 1u tussen middernacht en 1u tot closedown.  (op 12.9.78 waren er ook blokken van 2u). Van 5 tot 11 sept 78 vind ik geen gegevens terug in mijn notities (of zou ik toen te veel naar 192 geluisterd hebben?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.