Spring naar bijdragen

15-01-1985 - Vandaag 35 jaar geleden vanaf de Noordzee


Vincent

Aanbevolen berichten

Volgens mij horen deze twee opnamen niet bij elkaar.

Het eerste deel is wel degelijk van 15 januari (van den broek komt aan in Peking), maar over het tweede deel (na 15:00 uur) heb ik ernstige twijfels.

Gisteren zijn er namelijk oliebollen gegeten volgens Frits en Stephanie Lawrence was vorige week satellietschijf. En dat was ze van 23-30 december. Welke datum er bij het deel van 15:00-15:28 hoort kan ik helaas niet achterhalen, de opname stopt vlak voor de hoogtepunten van het nieuws.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het met het deel van 27 min niet met je eens. Stephanie Lawrence was volgens Frits vorige week satellietschijf, dus dan moet het de week van 31 december-5 januari zijn. Die gedachte wordt wat mij betreft ondersteund door de uitspraak dat aan boord gisteren flink oliebollen zijn gegeten.  Ik denk tussen 1 en 5 januari 1985.

Een precieze datum zullen we waarschijnlijk niet achterhalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.