Spring naar bijdragen

Radio Keizerstad


Vincent

Aanbevolen berichten

Er was deze week veel ophef over de kosten van de locale omroep voor Nijmegen (RN7). Nostalgisch werd er door een aantal personen  als reactie in de Gelderlander terug gekeken naar Keizerstad die itt deze locale omroep in 25% van de Nijmeegse huishoudens aan stond. Keizerstad was overal in Nijmegen en verre omstreken. Gezelligheid uit je radio door veelal locale helden die er verder ook waren met promotieteams, 4daagse feesten etc. Ik ga deze vorm van radio zonder verstikkende regeltjes en computergeneuzel steeds meer missen. Ik vraag mij af of daar niet nog een markt voor is en anders maar opnames als hier door Vincent beschikbaar gesteld maar draaien........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Keizerstad was in de jaren 80 heer en meester in en rondom Nijmegen. Er was nog wel concurentie van een andere piraat genaamd Contact maar Keizerstad was het station wat je in Nijmegen en ver daarbuiten hoorde. Ik heb er in 1996 nog eens gesolliciteerd. Toen waren ze inmiddels een FM zender en zaten ze in Elst, net buiten Nijmegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.