Spring naar bijdragen

Weekoverzichten Week 02-2020 [Talks] van bekende shows


henkjan2016

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Zelf knippen 🙂

Zo ontkom je aan krezip, ilse, susan, freek, kensington, rappers en reclame etc.
Ik vind het heerlijk, maar is wel veel werk. Maar ik wandel veel op en neer naar mijn werk, en dan wandelt het heerlijk.
Een beetje uitzending van Genee, Dane en Velthuijsen heeft + 1 uur aan talks, dus ik wandel wel even weg zeg maar 😉

Beetje op het idee gebracht door de podcasten van Somertijd. Die bieden de podcast aan met enkel de praatstukjes.

 

Een kleine gedachte verder is: Dat kan ik ook 😛

 

Groetjes Henkjan

bewerkt door henkjan2016
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eva Koreman behoort niet in het rijtje radiomakers dat de muziek ziet als een hinderlijke onderbreking van het ego. Wie naar 3Voor12 luistert, doet dit voor de -door Eva vakkundig in de etalage gezette - muziek. Een van de twee elementen weghalen, slaat de plank hier dus volledig mis. 
Ook bij Annemieke en Jorien gaat het primair om de muziek (toeval dat het alle drie vrouwen zijn?).
Vind ik dan.

Maar veel genot aan degenen die hierop zitten te wachten.

 

Edwin

bewerkt door rauhfaser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Op 1-2-2020 om 13:21 zei Bo Lus:

Dit deed ik vroeger met Radio Romantica. Ik nam het hele programma (3uur) op op een grote spoelen-deck, ook als ik niet thuis was, en kopieërde de telefoongesprekken dan op een cassettebandje. Veel werk, maar wel leuk om te doen.

Nog opnames bewaard?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.