Spring naar bijdragen

(Muziek) Jingles en fillers gezocht


Oever532

Aanbevolen berichten

Als jingle verzamelaar blijf ik zoeken naar mogelijke nieuwe aanwinsten om in mijn playlist (die nu zo'n 10 uur en 55 minuten duurt) toe te voegen. Tot dusver is dit met succes gegaan, mede dankzij dit geweldige forum. De playlist bevat een omvangrijke selectie van mijn persoonlijk favoriete jingles en tunes van radio en TV als het gaat om de omroepvormgeving, muziek, nieuws, reclame en meer van binnen- en buitenland. Ik begrijp dat ik soms het onmogelijke vraag, maar zoals een bekend gezegde luidt: Niet geschoten is altijd mis.

 

Hetgeen waar ik momenteel op zoek ben als het gaat om muziek jingles en fillers: 

- VARA's Parkeerschijf

- Filler/Underscore die gebruikt is bij overzichten in de TV1 Top 30 (België), te horen in deze korte compilatie: Please login or register to see this link.
- Tune van Veronica's CountDown (2003 - 2004)

- Eventuele overige (algemene) muziek jingles.

 

 

In ruil hiervoor heb ik hier o.a. de tune van CountDown zoals deze klonk in 1989, een remix van één van de bekendste CountDown tunes (uit 1986), die ik had gezien bij een oude CountDown video die ik ooit op een oude PC had (welke jammer genoeg jaren geleden is 'overleden'):
Please login or register to see this link.

 

En als bonus een kleine greep uit de playlist: een compilatie van de (algemene) Muziek jingles die ik heb (o.a. Remember, Yesterday, Yesterplay etc). 

Please login or register to see this link.
 

bewerkt door Oever532
  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.