Spring naar bijdragen

Radio Forest Hamme


martinja

Aanbevolen berichten

Martien

 

Hierbij voor je data bank  

 

Radio Forest Hamme - 19820800 -  Mobiele Studio Live Opname Op De Achterop Feesten - Part 1 - 1512-1716 - Peter Muyland + Frans De Groot

-----_______________________________________________

 

Peter Muyland   , weet niet of naam correct is

 

in Radio Forest archief website is niks te vinden volgens mij uit de  begin periode

rond 1982 enzz

INFO:

Radio Forest Hamme  zou later dit programma uitzenden op 102.3 FM omdat ze  nu niet in de lucht waren, dit wegens ....begin augustus inbeslagname na klachten luchtvaart verkeer.

In deel 1 komt een zogezegd Radio Forest lied live gezongen door Louis van Vlaanderen .

_____________________________________________________

 

Radio Forest Hamme - 19820800 -  Mobiele Studio Live Opname Op De Achterop Feesten - Part 2 - 1716-1900 - Frans De Groot + Peter Vermaalland (zoiets)

daarna een stuk interview opnamee met een lid van een groep   , radio onbekend of Forest of is gewoon tja om later te gebruiken voor een uitzending

ik hoor zoiets van een lied Luxafloer  met Spanish Border Blues maar vind niks, misschien is wat ik hoor niet correct die namen of groep niet zo bekend geweest

 

dat was het, haak af , op weg naar de kini voor mijn schouder

tot..

 

Jean-Pierre

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad en meer had hij toen niet dan dit dacht ik uit 1982  enz., helaas

van hun laatste jaren heb ik  ergens nog wat liggen op 1 van de 50 of meer schijven van 500 gig 1 of 2 terra. zoek maar es brr..

of jij mijn opnames hebt bewaard weet ik niet

 

ben benieuwd of hun archief site zal antwoorden voor mijn moeite

Mike Deprez die op het laatst erbij was is ook een ex Maeva DJ net als Marc Hermans 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-2-2020 om 12:03 zei Jean-Pierre De Zeerover:

Maeva - 19821224 - Kerstavond Live - Arie Van Loon & Ben Van Praag & Marc Hermans

 

Met ook Arie  of ex Mi-Amigo 272 Hugo de Groot toen vanaf de Noordzee

hier een gesproken opname stuk

Please login or register to see this link.

Hugo zat op 319 bij Caroline

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Vergelijkbare bijdragen

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.