Spring naar bijdragen

Laser 558 Charlie Wolf


bert ree

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei bert ree:

Het digitaal omzetten van cassettes is hier begonnen, bandopnames lukt nog niet wegens gebrek aan werkende bandopnemer. Bijna altijd heb ik datum en uur van uitzenden genoteerd, maar blijkbaar kwam ik hier een cassette tegen zonder datum. Edits.

Please login or register to see this link.

 

Prima kwaliteit Bert en gelukkig loopt het op snelheid. Hopelijk heb je niet alles ge/ edit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Paul de Haan:

 

Prima kwaliteit Bert en gelukkig loopt het op snelheid. Hopelijk heb je niet alles ge/ edit. 

Dit is toentertijd zo opgenomen, ik vermoed dat het allemaal van dezelfde dag is, maar welke dag is nog uit te zoeken. De kwaliteit van de opnames die nog zullen volgen is zeer divers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn bestandsnaam voor de opname wordt: 19850117 1100 Laser - Charlie Wolfe - Fever pitch - terug na storm

 

In de opname vertelt Charlie Wolfe dat Laser net terug is, na een storm 3 a 4 dagen eerder, waarin de antennes onklaar raakten. Hij kondigt dingen aan voor morgen en voor zaterdag (het is dus geen vrijdag). Enig zoekwerk naar informatie over kapotte zendmasten brengt me op een uitzenddatum van 17 januari 1985 (wat klopt met de nieuwe muziek die hij draait). Charlie zegt ergens hoe laat het is, waaruit ik afleid dat de opname begint rond 11 uur in de ochtend. Het programma heet Fever pitch. 

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Bertus Biervilt:

Mijn bestandsnaam voor de opname wordt: 19850117 1100 Laser - Charlie Wolfe - Fever pitch - terug na storm

 

In de opname vertelt Charlie Wolfe dat Laser net terug is, na een storm 3 a 4 dagen eerder, waarin de antennes onklaar raakten. Hij kondigt dingen aan voor morgen en voor zaterdag (het is dus geen vrijdag). Enig zoekwerk naar informatie over kapotte zendmasten brengt me op een uitzenddatum van 17 januari 1985 (wat klopt met de nieuwe muziek die hij draait). Charlie zegt ergens hoe laat het is, waaruit ik afleid dat de opname begint rond 11 uur in de ochtend. Het programma heet Fever pitch. 

Bertus,

 

Het tijdstip moet zijn 23 uur, want Charlie heeft het na 10 minuten op de tape  over 23 uur in de UK en "a brand new day on the continent" dus 00 uur bij ons.

 

Met vriendelijke groet.

Gerard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.