Spring naar bijdragen

Radio Eastwave - Hamont - vanaf 1980


martinja

Aanbevolen berichten

Op 4-6-2020 om 09:20 zei martinja:

Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ronnie

 

Radio Eastwave met Tom van Dauven en Radio Royaal 23-8-82

Please login or register to see this link.

Kan het zijn dat ik hier ook Henk vandervelden hoor met ook fragmenten van 29 aug.82? Zit ook een stukje radio Benelux ertussen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 3 months later...
Op 15-2-2020 om 10:48 zei martinja:

Van de Golden Radio NL server, met dank aan Ronnie

 

Anthony Parkens uitzending 99 op radio easteave

Please login or register to see this link.

 

Athony Parkens 14 mei1983 Radio  Eastwave

Please login or register to see this link.

Hallo Martina,

 

Op de 1 of andere manier kan ik nergens deze linken vinden en geeft hij steeds foutmeldingen aan. 

Is er een link waar ik dit wel kan beluisteren?

 

Groeten,

Mariska Zwenger

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaal herhaal ik geen uitzendingen, aangezien ik doodziek ben inmiddels, maar ik red het nog. Ik ga voor je wat uitzoeken en nu online zetten. Heb vanmorgen al een flinke hardware storing hier gehad, dus alles is 3 uur later dan normaal. Ik kom wel vaker zoons en dochters van artiesten tegen en een enkeling van een bekende artiest zie ik normaal hier weklijks 's avonds verschijnen, behalve met die suffe avondklok. Ik ga ff zoeken en uploaden. Het is voor mij heel bijzonder dat ik je na 10 jaar tegenkom en nog zeker bedankt voor het meegeven van de cassettes aan Ronnie, daarvoor nogmaals hartelijk dank.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei martinja:

Normaal herhaal ik geen uitzendingen, aangezien ik doodziek ben inmiddels, maar ik red het nog. Ik ga voor je wat uitzoeken en nu online zetten. Heb vanmorgen al een flinke hardware storing hier gehad, dus alles is 3 uur later dan normaal. Ik kom wel vaker zoons en dochters van artiesten tegen en een enkeling van een bekende artiest zie ik normaal hier weklijks 's avonds verschijnen, behalve met die suffe avondklok. Ik ga ff zoeken en uploaden. Het is voor mij heel bijzonder dat ik je na 10 jaar tegenkom en nog zeker bedankt voor het meegeven van de cassettes aan Ronnie, daarvoor nogmaals hartelijk dank.

 

Ah Martin, ik was er net ook mee bezig. ik laat uiteraard de eer aan jou 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei martinja:

Dank je wel Geert. Ben je heel dankbaar. Normaal red ik dat ook niet met de zorg die ik er hier voor 2 personen, mezelf en moeder erbij heb.

 

Anthony Parkens afgekeurd jingle voorstel radio easteave

Please login or register to see this link.

 

Anthony Parkens uitzending 99 op radio easteave

Please login or register to see this link.

 

Athony Parkens 14 mei1983 Radio  Eastwave

Please login or register to see this link.

 

Hallo, 

 

Ik heb nog contact met ronnie en hoor dat u een fanatieke verzamelaar en oud radio piraat bent. Wat mooi om dit te zien en inmiddels te horen. Dat laatste stukje op de band van 4 minuten ben ik. Na verhalen ben ik hier wel even zoet mee geweest voordat ik kon uitspreken dat ik naar eastwave luisterde😉.

Heerlijk om te horen. 

Heel erg vind ik het dat u ziek bent dat is verschrikkelijk! Ik wens u ook daarom heel veel sterkte in wat komen gaat. 

Ik hoop dat ik ze via de computer kan downloaden want op de telefoon lukt het niet en anders neem ik ze gewoon op. 

Mag ik u ontzettend bedanken voor de opnames en de snelle reactie. 

Ik wens u het allerbeste toe.

Mocht ik iemand ooit van info kunnen voorzien dan hoor ik het graag!

 

Groeten,

Mariska Zwenger

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey hoi Mariska en Omni,

 

Bedankt. Met mijn gezondheid kan Ik nog jaren door rommelen, maar elke dag is een verschrikking en ik eindig op de ic, maar whatever.

 

Ja Eastwave heb ik ook voor gedraaid in 2 perioden. Was een leuke tijd. Kwam daar niet veel dj's tegen in de 2e periode in 1984, aangezien meerderen via band draaiden en ik ook. Toch ben ik veel op en neer gereden.

 

Bijzonder leuk dat je nog contact met Ronnie hebt - een zeer positieve jongen, enthousiast en leuk bezig toen. Daarna weet ik niet meer, heb hem niet meer gezien.

 

Ja, mijn hobby is vrij fanatiek, aangezien het een van de weinige dingen is, wat mij nog boven water houdt en muziek blijft een geweldig iets en een goede therapie.

 

Via een smartphone kun je ook downloaden en luisteren en je kan ook online luisteren, beiden is mogelijk. Via een pc-desktop gaat het het gemakkelijkst. Alles blijft een week online, dus het moet kunnen

 

Groetje,

Martin

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Beste mensen  even op Google invullen  Eastwave   Joop Verhoof en zowaar er komt iets prachtig is dat nu even de oplossing zelf ben ik actief geweest tussen 1983 en 1986 op 3 plaatsen gewerkt techniek en dj en ja dat laatste als Joop Verhoof er was niets met Mi Amigo maar voor mij was hij de man met de goede muziek en toen had men meestal een andere naam aangenomen hihi .Ben nu later nog altijd actief als inspreken van teksten en heb mijn programma Rondje Veldhoven bij Omroep Veldhoven al 32 jr daar actief enz s,avond tussen 18.00 en 19.00 en op zondag van 09.00.. en 10 uur na mij op zondag een oude bekende Theo Erkens ... zo de groeten van (Joop Verhoof ) Chris Coppens Veldhoven ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.