Spring naar bijdragen

Nederlandse Antillen


andre ph5c

Aanbevolen berichten

Hoi Andre, aangezien je het over de Nederlandse Antillen hebt neem ik aan dat je oudere jingles zoekt van voor 2010 ? De Nederlandse Antillen zijn in 2010 opgehouden te bestaan en zijn Curacao en Sint Maarten landen binnen het koninkrijk geworden en Bonaire, Sint Eustatius en Saba een bijzondere gemeente. Aruba had altijd al een aparte status binnen het koninkrijk der Nederlanden. 

 

Ik heb op dit forum al eens geinformeerd naar jingles van o.a. TROS Paradise (de voorloper van het huidige Paradise FM) en Radio Hoyer 2, maar jammergenoeg kwamen deze niet boven water. Wel werden er vrij recent nog airchecks van Gold 915 geplaatst, de voorloper van Hitradio 915 op Curacao. Dacht dat in een verder verleden ook het pakket van Radio Carina Aruba hier voorbij is gekomen, dus dat zou moeten lukken. Ikzelf heb helaas niet veel enkel deze korte demo's en fragmenten; 

 

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

 

 

bewerkt door Richard079
  • Vind ik leuk 3
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben sinds ik jouw bericht las op zoek gegaan naar het jinglepakket van Radio Carina, maar tot mijn schrik staat deze niet op mijn harde schijf. Ik zou toch voor 99% zeker zijn dat ik deze in bezit had, omdat deze al eens op dit (of misschien ander forum) is aangeboden. 

Mocht iemand van jullie deze nog in bezit hebben, zou je dit pakket van Carina Aruba opnieuw willen uploaden ? Thanks ! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, Radio Carina, de eerste FM zender op Aruba, van mijn klasgenootje Albert Dieffenthaler.

Er waren in de jaren 90 twee zenders, ppiamentu, engels. Op een 3e frequentie was een zender gepland di ik samen met Albert in NL probeerde op te zetten, we hadden al de kabel in groot Amsterdam.

Ging mis wegen gebrek aan satelliet capaciteit over de Atl oceaan.

 

Dieffenthaler is spoorloos, als iemand wat weet??
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi verhaal Ruudam, over welke periode heb je het dan ? Ik kom 'pas' sinds eind jaren '80 op de verschillende eilanden, en mijn eerste kennismaking met de Arubaanse ether waren met o.a. Radio Kelkboom en Radio Caruso Booy. Beide stations bestaan inmiddels niet meer, maar weet wel dat Radio Kelkboom al enorm lang bestond. Radio Carina heb ik in die periode gek genoeg nooit kunnen ontvangen. Pas tijdens een tweede bezoek aan het eiland ergens begin jaren '90 wel terwijl ze toen al bezig waren de naam Power FM naar voren te schuiven. Jammer dat het destijds niet is gelukt om Radio Carina in Nederland uit te rollen, geloof dat Z86 Radio Curom (Curacao) ook nog een poging heeft ondernomen op de Nederlandse kabel uit te gaan zenden. 

Nog eentje voor Andre, vond nog een jingledemo van Paradise van Capital of Media uit 2018

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

bewerkt door Richard079
  • Vind ik leuk 3
  • Treurig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Radio Caruso Booy " The Diamond Channel" 102.7 FM Stereo, was operationeel van 19 Dec 1978 t/m 14 Maart 2007, opgericht door Dhr. Hubert 'Caruso' Booy en altijd begesteund van zijn van familie Mw. Sira Booy en kinderen, na het overlijden van Dhr. Caruso Booy October 1990,  nam  Mw. Sira Booy het leiding van de omroep over, het was best wel een leuke radio omroep. 

Bij het bijbetreffende link, kunt U aflluisteren naar een promo van een reggea programma gevolgd door een 30 seconde jingle van Radio Caruso Booy: Please login or register to see this link.

bewerkt door Richinald
  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6379
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ray Robinson
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.