Spring naar bijdragen

Reunie Delmare


Lokeend

Aanbevolen berichten

Bij Radio Noordzee hadden ze 31 augustus 2014 een reunie in Café en Brasserie de Jonge Haan in Hilversum. Bij Mi Amigo hebben ze al een paar jaar reunie uitzendingen vanuit de haven van Blankenberge, ook dit jaar weer vanaf Hemelvaarstdag en de drie dagen erna vanaf het schip Castor in de haven van Blankenberge.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aardig om te lezen Leendert, maar v.l.n.r.  ??????  ( de dame rechts behoeft geen uitleg, da's toch Marjo?)

Ja, zo gaat dat soms. Maar ik heb gemerkt dat als Ad en ik niet altijd het voortouw namen en nemen ( binnenkort weer)  en niks gebeurd.

 

Ik weet ook nog heel goed dat zeezender volger,  oud journalist, helaas overleden  Max van Wezel  er was in 2011.

En wij maakten voor het eerst kennis.

 

Max en ik  zaten naast elkaar samen met onze dagboekanier" Sanne.  Ik heb geen idee of iemand daar foto's van gemaakt heeft.

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Juul:

Aardig om te lezen Leendert, maar v.l.n.r.  ??????

Juul,

 

Op de bovenste foto zie je Jan Kat uit Hilversum. Helaas te vroeg overleden  door  een overmatig alcoholgebruik in zijn jonge jaren en daardoor  een suikerziekte  opgelopen met slecht werkende organen. Jan was  de archivaris van Delmare  (zoals jij van Veronica bent) . Jan en ik hebben veel foto's gemaakt en samen het Delmare verhaal gereconstrueerd. 

 

Daaronder een foto met vlnr: Ronald van der Vlught(dj) Jan Olienood dj(=Leendert Vingerling), Ronald Bakker(dj), Walter Galle, een spin in het web van de levering van zenders voor de zeezenders, Marcel Stevens(dj) en Gerard van Dam.

 

Op de onderste foto is de dame helemaal rechts Marjo Marcus,mijn vrouw..Ze heeft het vanaf het begin allemaal meegemaakt en gelukkig niet moeilijk gedaan over de ontberingen. Ik mocht van haar mijn gang gaan. Ben haar daar eeuwig dankbaar voor. Ze is ook op de zendschepen  geweest en begreep daardoor de magie van de zeezenders. De meeste vrouwen zien dit niet zitten en 'dwingen' een man te kiezen. 

 

Salut

Leendert

bewerkt door Leendert Vingerling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK Leendert, dank voor je heldere uitleg. Begint het toch wat meer "te leven". Want je weet die periode is volledig aan mij voorbij gegaan.

Ik wist niet dat Jan Kat ook uit Hilversum kwam.  

En ja, die diabetes, die heb ik dit jaar ook 40 jaar maar het krijgen van complicaties heeft ook veelal te maken met de genen en de leefstijl.

Gelukkig heb ik er weinig "last" van, als ik maar 4x per dag Insuline "scoor".

 

Mijn eerste eega  had ook niks met Veronica, ze was er niet tegen maar verder ook niet. Ze werkte bij de NOS radiodienst. Was wel weer handig in die tijd. Kon ik binnen redelijke grenzen in de keuken kijken.

 

Enfin, wij hebben binnenkort weer een "openbare" reunie, meer nieuws daar over volgt.

Misschien iets voor jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Juul:

Enfin, wij hebben binnenkort weer een "openbare" reunie, meer nieuws daar over volgt.

Misschien iets voor jou?

 

Ik sta voor alles open.

 

Was helaas door familieomstandigheden vorige week een paar dagen in Nederland. Ben tussen de bedrijven door in Hoek van Holland in museum  Rock Art van Jaap Schut geweest. Jaap op de valreep gesproken, kwam net terug van een bezoek  aan de tandarts. Nieuwe lokatie in Alphen a/d Rijn lijkt op korte termijn niet mogelijk te zijn. Jammer. Jaap heeft mijn sympathie, een geweldige gozer.  Iemand die' hart'voor de zaak heeft. 

 

Een reünie is altijd leuk. Ik woon alleen niet om de hoek en werk ook nog steeds. Moet dus goed plannen. Bovendien kost ieder reisje naar Nederland met vliegtuig en auto huren gemiddeld 750 euro. Als het de moeite waard is kom ik.

 

Salut

Leendert

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is het:

 

Please login or register to see this link.

 

Maar "wij" hebben altijd de 20e april gehanteerd.

Zo kunnen natuurlijk ook wel 1 oktober 1972 gaan herdenken..................hi

 

Please login or register to see this link.

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei pvanklei:

 Iets met 17 mei en 60 jaar geleden?

Het huidige Radio Veronica gaat op 17 mei het 60-jarig bestaan van de merknaam Veronica vieren. Ook oude Veronica-coryfeeën maken dan hun opwachting is de verwachting. Ook kan men stemmen op diverse legendarische radioshows, zowel uit het heden als het verleden.

 

Please login or register to see this link.

 

Maar dit zal vast niets te maken hebben met een eventuele reünie die Juul en Ad nog gaan organiseren.

 

Gerard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.